کد خبر : 1852987 | 20 آبان 1401 ساعت 12:56 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

عزت به یاد دوران اوج؛ سرنوشت اینجا عوض شد

جذاب‌ترین کشتی لیگ با یک اتفاق ویژه(عکس)

در یکی از جذاب‌ترین کشتی‌های لیگ امسال عزت‌الله اکبری به یاد دوران اوج افتاد و علیرضا کریمی را از پیش رو برداشت.

جذاب‌ترین کشتی لیگ با یک اتفاق ویژه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت هفته چهارم لیگ برتر کشتی آزاد در گروه A دیروز در سالن امامعلی حبیبی شهر قائمشهر استان مازندران برگزار شد؛ جایی که تیم های مدعی پتروبلیش تاکستان و انبوه سازان هوتن با ستاره‌های پرتعداد مقابل هم قرار گرفتند.  

شاید این یکی از معدود دیدارهای لیگ کشتی بود که به خاطر حضور کشتی‌گیران مطرح و مدعی در ترکیب دو تیم نمی شد نتیجه آن را پیش‌بینی کرد. 
 
در وزن 86 کیلوگرم علیرضا کریمی از تیم تاکستان و عزت‌الله اکبری از تیم هوتن باهم سرشاخ شدند؛ دو کشتی‌گیری که مدال نقره جهان را در کارنامه دارند. البته که اکبری، چند سالی است از تیم ملی دور مانده و حتی چند بار هم اعلام کرده از کشتی خداحافظی می کند، اما بازهم در جریان رقابت های داخلی به تشک بازگشته است.  

از سوی دیگر علیرضا کریمی که روی کاغذ خودش را از پیش برنده می دانست، در همان وقت اول غافلگیر شد. با یک اخطار و سپس فن 4 امتیازی از سوی عزت اکبری، او بود که 5 امتیاز پیش افتاد. در ادامه تلاش دیدنی کریمی برای بازگرداندن نتیجه و جبران مافات، یک مبارزه تماشایی را رقم زد که در نهایت با نتیجه 9 بر 6 به سود اکبری از تیم هوتن به پایان رسید. 

اتفاق ویژه یکی از زیباترین کشتی های لیگ امسال، شکست علیرضا کریمی و احیای عزت‌الله اکبری بود؛ مبارزه‌ای که سرنوشت نتیجه تیمی را هم تغییر داد. دو تیم در پایان به تساوی 5 بر 5 رسیدند، اما این تیم هوتن بود که با یک امتیاز مثبت بیشتر توانست نتیجه را به سود خودش رقم بزند تا ارزش برد غیرمنتظره اکبری بیش از قبل مشخص شود.

1761879
1761880

دیدگاه‌ها