کد خبر : 1852994 | 20 آبان 1401 ساعت 13:27 | 79.8K بازدید | 25 دیدگاه

ایران 23 آبان در دوحه

رونالدو آخرین فوتبالیستی است که به قطر می‌رود!

پس از ایالات متحده، حالا نوبت به یاران اشرف حکیمی است که وارد دوحه شوند تا به استقبال جام جهانی بروند.

رونالدو آخرین فوتبالیستی است که به قطر می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم‌ملی ایالات متحده در غیاب لژیونرهای اروپایی از محل جدید فرودگاه بین‌المللی دوحه وارد قطر شد تا تنها تیمی باشد که در کشور میزبان جام جهانی مستقر است. پیش از این، ژاپن نیز وارد دوحه شد اما برای برگزاری دیدار دوستانه با کانادا، این کشور را به مقصد امارات ترک کرد.

تیم بعدی که قرار است راهی دوحه شود، مراکش است. تیم سرخپوش آفریقایی با حضور ستارگانی چون اشرف حکیمی، عبدالرزاق حمدالله و نورالدین آمرابات روز 22 آبان پای به دوحه می‌گذارد و سپس ورود چند تیم در یک روز صورت خواهد گرفت.

تونس، ایران، کره‌جنوبی و سوئیس چهار کاروانی هستند که 5 روز مانده به جام جهانی به دوحه می‌رسند و سپس نوبت به انگلیس حریف ایران و هلند، اکوادور و دانمارک خواهد رسید. سنگال که در گروه A حضور دارد اما 25 آبان و دیرتر از سایر همگروهی‌ها راهی قطر می‌شود.

1761775

آلمان 26 آبان به دوحه می‌رسد و همزمان پرواز کانادا نیز از طریق فرودگاه بین‌المللی حمد به زمین خواهد نشست. کانادا تیمی است که پس از 36 سال در جام جهانی حضور خواهد داشت.

نکته جالب اینکه ژاپن که نخستین تیم ورودی به دوحه بود، 27 آبان به این کشور بازخواهد گشت. آخرین کاروان ورودی به جام جهانی نیز در فاصله یک روز تا افتتاحیه خواهد بود که حامل بازیکنان کامرون، پرتغال، صربستان، اروگوئه و برزیل خواهد بود تا کریستیانو رونالدو، نیمار و داروین نونیز آخرین نفراتی باشند که به دوحه می‌رسند.


✅ 19 آبان: ایالات متحده آمریکا
⌛️22 آبان: مراکش
🇮🇷 23 آبان: تونس، ایران، کره جنوبی، سوئیس
🕐24 آبان: دانمارک، انگلستان، هلند، اکوادور
🚀25 آبان: سنگال، ولز، فرانسه، آرژانتین
✈️26 آبان: عربستان سعودی، آلمان، کانادا، لهستان، مکزیک
🇯🇵27 آبان: بلژیک، اسپانیا، ژاپن، کرواسی، غنا، کاستاریکا
⏳28 آبان: کامرون، پرتغال، صربستان، اروگوئه، برزیل

دیدگاه‌ها