کد خبر : 1852997 | 20 آبان 1401 ساعت 14:00 | 53.6K بازدید | 14 دیدگاه

رودریگو پسر خوبی است ولی وینیسیوس...

نام نمی‌برم ولی یک بازیکن رئال مرتب بی‌احترامی می‌کرد

فالی، مدافع کادیز، که ضربه عامدانه او به رودریگو باعث تنش زیادی در بازی شب گذشته رئال-کادیز شد، ضمن دفاع از خود گفت که رودریگو پسر خوبی است ولی او در مورد وینیسیوس عقیده‌ای دیگر دارد.

نام نمی‌برم ولی یک بازیکن رئال مرتب بی‌احترامی می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته کادیز را 2-1 برد تا فاصله با بارسا را به دو امتیاز کاهش دهد. این آخرین بازی قبل از جام جهانی رئال بود. دیداری که در نیمه اول به خاطر خطای عامدانه فالی روی رودریگو پرحاشیه نیز شد. فالی از داور کارت زرد گرفت ولی رئالی ها معتقد بودند او باید کارت قرمز می گرفت. فالی در این بازی بارها با وینیسیوس نیز درگیری لفظی پیدا کرد.

1761887
1761902

فالی در پایان بازی گفت:«بله، من رودریگو را زدم ولی ضربه آنطور که شما در تصویر دیدید، شدید نبود. می خواستم مهارش کنم و اگر VAR دخالت نکرد یعنی همان کارت زرد کافی بود و دلیل این همه جنجال را نمی فهمم. البته من در جریان بازی به اندازه کافی روی رودریگو خطا کردم که در فوتبال و با توجه به سبک بازی او طبیعی است. او می گوید با آرنج و به عمد زدم ولی درست نیست.»

1761895

فالی ادامه داد:«نام نمی برم ولی در رئال یک بازیکن بود که بارها در زمین بی احترامی می کرد. در فوتبال هر چه در زمین رخ می دهد همان جا می ماند ولی بعضی خط قرمزها باید رعایت شوند. رودریگو پسر خوبی است و متاسفم که آنطور او را زدم. با او در تونل ورزشگاه حرف زدم و مشکلی نداشتیم اما در مورد وینیسیوس حرفی برای گفتن ندارم. یعنی ترجیح می دهم چیزی نگویم. باشگاه رئال مادرید باید او را کنترل کند چون از حد و حدودش فراتر می رود.»

دیدگاه‌ها