کد خبر : 1852998 | 20 آبان 1401 ساعت 13:48 | 88.8K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش ستارگان مراکش، به عدم دعوت به تیم ملی

آنفالوی سرمربی به دلیل از دست دادن جام جهانی!

چند تن از بازیکنان تیم ملی مراکش به دلیل عدم دعوت به تیم ملی و غیبت در جام جهانی، سرمربی و هم تیمی های خود را آنفالو کردند.

آنفالوی سرمربی به دلیل از دست دادن جام جهانی!

به گزارش "ورزش سه"، اسامی بازیکنان مد نظر ولید الرکراکی برای حضور در تیم ملی مراکش با واکنش های گسترده ای در فضای مجازی و رسانه ای این کشور روبرو شده است. تعدادی از بازیکنان دعوت شده، ویدیوهایی از شادی خود را منتشر کرده اند و در عین حال، برخی از جاماندگان نیز عکس العمل شدیدی به این موضوع نشان داده اند.

چند ستاره مطرح از جمله ایوب الکعبی، منیر الحدادی، سفیان رحیمی و برادران مایی نتوانسته اند در اندیشه های سرمربی شیرها، جایی برای خود دست و پا کنند. به همین دلیل، برخی از آنها نتوانستند خشم خود را از تصمیم ولید الرکراکی مخفی کنند.

برادران مایی به نام های رایان مایی و سامی مایی، از جمله افراد خط خورده در فهرست مراکش برای سفر به قطر هستند. این 2 بازیکن در بلژیک متولد شده و در این کشور اروپایی نیز فوتبال خود را آغاز کردند. هر دوی آنها اکنون عضو تیم فرانس واروش مجارستان هستند. با این حال، سرنوشت آنها در نوع خود جالب توجه است چرا که برادر بزرگتر ترجیح داد به دلیل خط خوردن برادر کوچکتر، از حضور در تیم ملی خودداری کند.

1761908

رایان و سامی در سه سال اخیر همواره یکی از اعضای ثابت حضور در تیم ملی مراکش بودند و حتی در مراحل مقدماتی و اصلی جام ملت های آفریقا و مقدماتی جام جهانی نیز حضور داشتند. با این حال، ولید الرکراکی در بدترین زمان ممکن، تصمیم به حذف این 2 برادر از تیم ملی مراکش گرفت.

منابع خبری پیش از این اعلام کرده بودند که برادران مایی به دلیل مصدومیت، جام جهانی را از دست داده اند. با این حال، وب سایت کووورة در خبری اختصاصی مدعی شده که هم رایان و هم سامی مشکلی برای بازی ندارند و عدم حضور آنها در جام جهانی، به مسائل دیگری بازمی‌گردد.

1761909

تصمیمات فنی ولید الرکراکی و انتشار فهرست نهایی حضور در جام جهانی با جنجال هایی همراه بوده است. ایوب الکعبی و رایان مایی، تصمیم گرفته اند که هم تیمی های خود در تیم ملی مراکش را آنفالو کنند. علاوه بر این، بازیکنان ذکر شده، یک صفحه اینستاگرامی که اخبار تیم ملی مراکش را پوشش می داد نیز آنفالو کرده اند.

1761910

وب سایت کووورة نوشته است زمانیکه سامی مایی متوجه شد رایان در فهرست سرمربی شیرها جایی ندارد، برای همدردی با برادر کوچکترش، تصمیم گرفت به تیم ملی مراکش نیاید و او نیز اقدام به آنفالو ولید الرکراکی کرده است.

از سوی دیگر، واکنش منیر الحدادی در نوع خود جالب توجه بود. او پس از اینکه متوجه شد در فهرست تیم ملی مراکش جایی ندارد، تصویر پروفایل اینستاگرام خودش که عکسی در حال حمل پرچم مراکش بود را تغییر داد و تصویری از خودش با پیراهن ختافه را جایگزین آن کرده است.

دیدگاه‌ها