کد خبر : 1852999 | 20 آبان 1401 ساعت 13:51 | 55.3K بازدید | 7 دیدگاه

ناامیدی برای PSG: خرید این بازیکن ممکن نیست

میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر، برای تمدید قرارداد با این باشگاه اعلام آمادگی کرده است.

ناامیدی برای PSG: خرید این بازیکن ممکن نیست

به گزارش "ورزش سه"، در فصل تابستان و به علت مشکلات مالی عدیده اینتر بود که خبر جدایی احتمالی یکی دیگر از ستاره های این تیم مطرح شد. ابتدا الساندرو باستونی پیشنهاد منچسترسیتی را رد کرد و در ادامه به نظر می رسید میلان اشکرینیار فاصله ای تا انتقال به پاری سن ژرمن ندارد. اما این مدافع اسلواک که تنها تا پایان فصل با نراتزوری قرارداد دارد، در نهایت در تیم فعلی خود ماندنی شد. پاری سن ژرمن در هفته های اخیر نیز همچنان به جذب اشکرینیار امیدوار بود، اما به نظر می رسد این بازیکن قصدی مبنی بر جدایی از اینتر ندارد.

1740906

در آخرین جلسه ما بین میلان اشکرینیار و باشگاه اینتر، این مدافع باتجربه و اسلواک مدیران تیم اعلام کرد علاقه ای برای رفتن به پاری سن‌ژر من ندارد و در باشگاه فعلی خود راحت است. میلان اشکرینیار مدعی شد زندگی او به اینتر گره خورده و خانواده‌ این بازیکن نیز از زندگی در شهر میلان رضایت دارند.  

پیشنهاد جدید اینتر به اشکرینیار تمدید قرارداد به مدت چهار سال و تا سال ۲۰۲۷ و حقوق ۵.۵ میلیون یورویی به اضافه پاداش است که این رقم می تواند به شش میلیون یورو نیز برسد. این تمدید قرارداد احتمالی در شرایطی رخ می دهد که به نظر باشگاه پاری سن‌ژرمن به او پیشنهاد دستمزد ۹ میلیون یورویی داده، اما میلان اشکرینیار از این رقم هنگفت گذشته و قصد دارد به هر ترتیبی در اینتر باقی بماند. به این ترتیب به نظر می رسد باشگاه فرانسوی نیز به طور کامل از جذب میلان اشکرینیار ناامید شده باشد و احتمال دارد خبر تمدید قرارداد این بازیکن به زودی و به صورت رسمی اعلام شود.

دیدگاه‌ها