کد خبر : 1853007 | 20 آبان 1401 ساعت 15:13 | 188K بازدید | 57 دیدگاه

دخیا و کپا هم نیستند

فهرست نهایی اسپانیا برای جام جهانی: راموس خط خورد

لوئیس انریکه، مربی اسپانیا، فهرست نهایی تیمش برای جام جهانی را اعلام کرد و در آن نام سرخیو راموس دیده نمی شود. داوید دخیا هم شانس حضور در جام جهانی را از دست داد.

فهرست نهایی اسپانیا برای جام جهانی: راموس خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، هفته گذشته فهرست اولیه لاروخا شامل 55 بازیکن را به فیفا اعلام کرد. نکته جالب حضور سرخیو راموس در فهرست اولیه لاروخا بود.

1759043

 انریکه از بین آنها در نهایت 26 بازیکن را انتخاب کرد و راموس نیز خط خورد. راموس در پی اس جی به شکل ثابت بازی می‌کند و مصدومیت را کاملا پشت سر گذاشته ولی شانس حضور در جام جهانی را از دست داد. در عوض آنسو فاتی که در مورد حضور او در فهرست نهایی تردیدهایی وجود داشت، با لاروخا به قطر خواهد رفت.

1761937

 به این ترتیب بورخا ایگلسیاس، مهاجم رئال بتیس، از فهرست نهایی جا ماند. حضور هوگو گیامون، مدافع 22 ساله والنسیا، در فهرست نهایی نیز یکی از سورپرایزهای انریکه بود. همچنین انریکه سه دروازه بان را به قطر خواهد برد و در میان‌شان کپا و داوید دخیا حضور ندارند. از دیگر غایبان مهم این فهرست می توان به تیاگو آلکانتارا، ستاره لیورپول و مارک کوکوریا، دفاع چپ چلسی، هم اشاره کرد.

1761936

دقایقی پیش فهرست نهایی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی اعلام شد:

دروازه بان‌ها: اونای سیمون (بیلبائو)، روبرت سانچز (برایتون)، داوید رایا (برنتفورد)

مدافعان: دنی کارواخال (رئال)، سزار آسپلیکوئتا (چلسی)، اریک گارسیا (بارسا)، هوگو گیامون (والنسیا)، پائو تورس (ویارئال)، آیمریک لاپورت (سیتی)، جوردی آلبا (بارسا) و خوزه لوئیس گایا (والنسیا)

هافبک ها: سرخیو بوسکتس (بارسا)، رودری (سیتی)، گاوی (بارسا)، کارلوس سولر (پی اس جی)، مارکوس یورنته (اتلتیکو)، پدری (بارسا)، کوکه (اتلتیکو)

مهاجمان: فران تورس (بارسا)، پابلو سارابیا (پی اس جی)، یرمی پینو (ویارئال)، آلوارو موراتا (اتلتیکو)، مارکو آسنسیو (رئال)، نیکو ویلیامز (بیلبائو)، آنسو فاتی (بارسا) و دنی اولمو (لایپزیش)

1737493

در این فهرست بارسلونا بیشترین نماینده را دارد(هفت بازیکن). از اتلتیکو و رئال نیز به ترتیب سه و دو بازیکن حاضر هستند. لازم به ذکر است که اسپانیا در جام جهانی با آلمان، ژاپن و کاستاریکا همگروه است.

دیدگاه‌ها