کد خبر : 1853011 | 20 آبان 1401 ساعت 16:02 | 13.2K بازدید | 27 دیدگاه

پاسخ اعتماد مردم اسپانیا را می دهیم

انریکه: هدف ما رسیدن به فینال و قهرمانی است

لوئیس انریکه هدف اسپانیا در جام جهانی را قهرمانی عنوان کرد و گفت که خودشان را برای انجام هفت بازی(رسیدن به فینال) آماده کرده اند.

انریکه: هدف ما رسیدن به فینال و قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، فهرست نهایی 26 نفره اسپانیا برای جام جهانی 2022 توسط لوئیس انریکه اعلام شد. درون دروازه غیبت داوید دخیا و کپا قابل توجه است و در دفاع نیز سرخیو راموس دعوت نشد. در خط حمله نیز یاگو آسپاس، بورخا ایگلسیاس و سرخیو کانالس بیرون ماندند ولی یرمی پینو و آنسو فاتی به قطر خواهند رفت.

1761953

انریکه در نشست خبری خود گفت:«تا شب گذشته در مورد فهرست نهایی تردید داشتیم. به خصوص در خط حمله این تردید بیشتر بود ولی در ساعات پایانی شب گذشته با دستیارانم به جمع بندی نهایی رسیدیم.»

انریکه در مورد غایبان مهم اسپانیا گفت:«من عادت ندارم در مورد کسانی که در فهرست نیستند حرف بزنم. مهم این 26 نفر هستند که وارد فهرست نهایی شده اند. یرمی پینو تمام خصوصیات مدنظر من برای یک وینگر را دارد. آنسو فاتی هم در حال بازگشت به روزهای خوب قبل از مصدومیتش است و در هفته های اخیر روند باثباتی داشته است. من بسیار خوشبینم او در جام جهانی بتواند ارزش هایش را نشان دهد.»

1727324

اسپانیا ترکیبی از جوانان و باتجربه ها:«من ایده هایم را به خاطر جام جهانی تغییر ندادم. قرار نبود به خاطر نام و اعتبار کسی از او دعوت کنم. از نظر من این کامل ترین فهرست ممکن است و بهترین ها حضور دارند. قرار نیست از ترس بمیریم و مطمئن باشید در جام جهانی شاهد اسپانیایی پویا و جنگنده خواهید بود. پیش بینی نتایج غیرممکن است ولی مبارزه خواهیم کرد. از نظر من این ترکیب کامل است ولی باید دید در جام جهانی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.»

دشواری انتخاب فهرست نهایی:«در ماه های اخیر در مورد رسیدن به یک جمع بندی نهایی برای فهرست بسیار فکر کردیم. در یورو 2020 شرایط فرق می کرد و الان تعداد بازیکنان شایسته برای حضور در جام جهانی بسیار بیشتر بودند و کار ما هم دشوارتر ولی قرار نبود همه راضی باشند. اینها از نظر من بهترین بازیکنان هستند و از بابت مدیریت تیم کوچکترین نگرانی ای ندارم.»

1761379

هدف اسپانیا در جام جهانی:«برای خودمان حد و مرزی قائل نیستیم و در هر بازی خواهیم جنگید. فکر نمی کنم خارج از اسپانیا کسی برای ما شانسی قائل باشد. هدف ما این است که تا فینال بالا برویم و با هفت بازی و قهرمانی جام را ترک کنیم. تردید ندارم که مبارزه خواهیم کرد و مثل یورو 2020 از هیچ حریفی ترس نخواهیم داشت. آنجا هم کسی شانسی برای ما قائل نبود ولی تا نیمه نهایی پیش رفتیم و در پنالتی ها حذف شدیم. الان هم هیچ تفاوتی ندارد. مردم اسپانیا به ما ایمان دارند و ما پاسخ اعتمادشان را خواهیم داد.»

دیدگاه‌ها