کد خبر : 1853022 | 20 آبان 1401 ساعت 17:36 | 24.6K بازدید | 1 دیدگاه

طیبی- اولادقباد در اولین بازی یک ایرانی(عکس)

دو ستاره ایرانی پالما اسپانیا امشب در نخستین بازی خود برابر والدپنیاس به میدان می‌روند.

طیبی- اولادقباد در اولین بازی یک ایرانی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید احمدعباسی که پس از امضای قرارداد با باشگاه والدپنیاس اسپانیا، در ابتدای هفته به این کشور سفر کرد و در تمرینات تیم جدیدش حضور یافت، امشب نخستین بار در لیگا ناسیونال به میدان خواهد رفت و یک تقابل جذاب را مقابل دو هموطن برگزار می‌شود.

احمدعباسی که در جام ملت‌های آسیا ۶ گل به ثمر رساند و پس از حسین طیبی ۱۰ گله، در جایگاه دوم جدول برترین گلزنان این رقابت‌ها قرار گرفت، امشب برای نخستین بار در پیراهن والدپنیاس به میدان می‌رود و پس از بازی برای تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند، یک تجربه جدید را به‌عنوان لژیونر به دست می‌آورد.

1761997

حسین طیبی که تاکنون چهار گل در لیگا ناسیونال اسپانیا به ثمر رسانده و جزو مهره‌های ثابت پالما به شمار می‌رود نیز همراه با اولادقباد در فهرست بازی امشب این تیم مقابل یاران احمدعباسی قرار گرفته‌اند تا یک تقابل جذاب را برگزار کنند.

یاران طیبی و اولادقباد که در تعقیب بارسلونا صدرنشین هستند و نمی‌خواهند از کورس قهرمانی عقب بمانند، امید زیادی دارند با جبران باخت هفته گذشته مقابل ال پوزو، امشب برابر تیم والدپنیاس به برتری برسند و اجازه ندهند احمدعباسی و هم‌تیمی‌هایش نتیجه بگیرند.

1761996
1761998
صفحه رسمی فوتسال اسپانیا نیز با عنوان مهمانی خاویار ایرانی در سون مویز، به استقبال دیدار امشب پالما و والدپنیاس رفته و تصویری از سه ملی‌پوش فوتسال ایران را منتشر کرده است

دیدگاه‌ها