کد خبر : 1853032 | 20 آبان 1401 ساعت 19:06 | 56.2K بازدید | 6 دیدگاه

نمایش آمادگی با یک شلیک ناگهانی؛

نوراللهی برای جام جهانی گل ساخت(عکس)

هافبک ایرانی شباب الاهلی در بازگشت به میادین درخشان ظاهر شد.

نوراللهی برای جام جهانی گل ساخت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی ۱۳ روز قبل در جریان دیدار هفته هشتم لیگ برتر امارات مقابل العین نتوانست بخاطر مصدومیت تا پایان در زمین بماند و در دقیقه ۷۹ تعویض شد، اما او امروز پس از گذشت دو هفته دوباره شرایط بازی را به دست آورد و به‌عنوان یار جانشین برابر النصر به میدان آمد.

این بازیکن که در زمان دراگان اسکوچیچ یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی به حساب می‌آمد، پس از حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت ایران هم تغییر چندانی در وضعیت‌اش به وجود نیامد و جایگاه ثابت خود را حفظ کرد، اما یک مصدومیت در آستانه جام جهانی موجب نگرانی درباره وضعیت او شد که نوراللهی امروز به تمام گمانه‌زنی‌ها پایان داد.

نوراللهی پس از حضور کی‌روش در ایران، مسابقه برابر اروگوئه را بخاطر آسیب دیدگی از دست داد ولی در دیدار تدارکاتی مقابل سنگال ۹۰ دقیقه در زمین بود و عملکرد تاثیرگذاری داشت که حالا در آستانه جام جهانی دوباره آمادگی خود را در یک مسابقه باشگاهی به نمایش گذاشت.

ویدئو: 264213

هافبک سابق پرسپولیس که فصل موفقی در شباب الاهلی سپری می‌کند، پس از هشت حضور ثابت و متوالی، در دیدار اخیرشان مقابل البطائح در فهرست قرار نگرفت ولی امروز با رفع آسیب‌دیدگی دوباره در لیست بازی با النصر دیده شد و به‌عنوان یار تعویضی به زمین آمد و درخشید.

نوراللهی در دقیقه ۶۹ دیدار امروز شباب الاهلی مقابل النصر جانشین یوری برزیلی شد که پس از ورودش به زمین، تیمش توانست دو گل دیگر بزند و با برتری سه بر صفر، موقتا صدرنشین لیگ برتر امارات شود که روی یکی از گل‌ها، این هافبک ایرانی نقش داشت.

1762024
نوراللهی در بدو ورود به زمین با استقبال ولید عباس، کاپیتان شباب الاهلی مواجه شد

احمد نوراللهی که امروز به دنبال نمایش آمادگی دوباره قبل از اضافه شدن به اردوی تیم ملی بود، در دقیقه ۸۴ پشت محوطه جریمه النصر صاحب فرصت شد و پس از حمل یک‌متری توپ و روبه‌رو شدن با دروازه، با روی پا شوت‌زنی کرد که ضربه او توسط گلر حریف برگشت داده شد تا در ریباند، فدریکو کارتابیا با ضربه سر شیرجه‌ای گل دوم شباب الاهلی را به ثمر رساند.

نوراللهی که در هشت مسابقه قبلی خود در این فصل روی دو گل شباب الاهلی تاثیرگذاری داشت، امروز هم این کار را مقابل النصر انجام داد تا همراه با یک عملکرد خوب در حضور کوتاه مدت‌اش در زمین، به اردوی تیم ملی ایران ملحق شود.

بازگشت موفقیت‌آمیز نوراللهی به زمین درست در روزی اتفاق افتاد که مشخص شد امید ابراهیمی به‌طور قطعی در لیست تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قرار نمی‌گیرد و حالا نمایش آمادگی احمد نور می‌تواند دست کی‌روش را برای انتخاب هافبک بازتر کند.

1762023
نوراللهی در بدو ورود به زمین با استقبال ولید عباس، کاپیتان شباب الاهلی مواجه شد

دیدگاه‌ها