کد خبر : 1853039 | 20 آبان 1401 ساعت 20:25 | 41K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش به تمسخر گریلیش: آلمیرون جواب داد

میگل آلمیرون، ستاره پاراگوئه‌ای نیوکسل، برای اولین بار به صحبت‌های تمسخرآمیز جک گریلیش درباره او واکنش نشان داد.

واکنش به تمسخر گریلیش: آلمیرون جواب داد

به گزارش "ورزش سه"، در چند ماه گذشته صحبت‌های تمسخرآمیزی که جک گریلیش در جشن قهرمانی منچسترسیتی درباره میگل آلمیرون، بازیکن نیوکسل، مطرح کرده بود بارها حاشیه‌ساز شد و به نظر می‌رسید فوتبال‌دوستان انگلیسی و به خصوص هواداران نیوکسل طعنه‌های گریلیش را فراموش نمی‌کنند.

در ماه مه که منچسترسیتی قهرمانی‌اش در فصل گذشته لیگ برتر را قطعی کرد در روز آخر لیگ که سیتی موفق شد استون‌ویلا را شکست بدهد در پایان این مسابقه جک گریلیش به دوربین گفت که ریاض محرز، هم‌تیمی‌او در سیتی، در آن بازی مثل میگل آلمیرون کار کرده است.

اما میگل آلمیرون، ستاره ملی‌پوش پاراگوئه‌ای نیوکسل، از آن زمان و به خصوص در فصل جاری برای تیمش نیوکسل عملکرد درخشانی داشته و تا این لحظه برای تیمش هشت گل به ثمر رسانده است. بعد از چند ماه آلمیرون که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان ماه اکتبر لیگ برتر انتخاب شده فرصت را برای پاسخ دادن به گریلیش مناسب دانست.

1762046

وقتی خبرنگار اسکای اسپورتس از آلمیرون پرسید که آیا تمسخر گریلیش عامل انگیزه بیشتر او برای درخشیدن در این فصل بوده یا نه، گفت:" نه، ما بازیکنان نیوکسل به عنوان یک تیم هم آمادگی بی‌نظیری داشتیم و هم عملکردی درخشان را نمایش دادیم و به نظرم صحبت‌های جک هیچ ربطی به این آمادگی ندارد. قبل از هر چیز باید بگویم که جک بازیکن بزرگی است و من مثل همیشه برایش آرزوی بهترین‌ها را دارم. ولی این موفقیت ما به خاطر تلاش است و تلاش و تلاش".

1762047

با اینکه آلمیرون سعی می‌کند تاثیر تمسخر گریلیش را کم‌اهمیت نشان دهد اما کالوم ویلسون، هم‌تیمی او در نیوکسل، چندی پیش گفت که میگل از طعنه‌های ستاره سیتی انگیزه گرفته تا او را ساکت کند. ویلسون گفته بود:" میگل چون خیلی آدم شاد و سرزنده‌ای است جلوی همه می‌گوید هیچ تاثیری نگرفته ولی می‌دانم که صحبتهای جک به او انگیزه زیادی داده. با اینکه میگل به من در این باره چیزی نگفته ولی می‌دانم چقدر می‌خواهد جواب او را در زمین بدهد".

دیدگاه‌ها