کد خبر : 1853040 | 20 آبان 1401 ساعت 20:55 | 41.8K بازدید | 21 دیدگاه

رونی: رفتارهای رونالدو برای یونایتد غیر قابل قبول است

وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، در واکنش به تنش‌های اخیر بین کریستیانو رونالدو و شیاطین سرخ می‌گوید رفتارهای اخیر او غیر قابل قبول بوده است.

رونی: رفتارهای رونالدو برای یونایتد غیر قابل قبول است

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ پرتغالی و برنده پنج توپ طلا، امسال تابستان تلاش زیادی کرد تا این فصل را در تیمی به جز منچستریونایتد سپری کند ولی در نهایت موفق نشد تا بار دیگر با پیراهن شیاطین سرخ به میدان برود.

کریستیانو که در هفته‌های آغازین فصل خود را نیمکت‌نشین می‌دید به پای ثابت تیترهای رسانه‌ای تبدیل شد. در نهایت وقتی او تعویض شدن در دقیقه آخر بازی تیمش را نپذیرفت تنش‌ها به اوج رسید اما در نهایت او و اریک تن‌هاخ آشتی کردند و کریستیانو بار دیگر به ترکیب بازگشت. رونالدو در این فصل تنها شانزده بار با پیراهن یونایتد به میدان رفته که اکثر آنها به عنوان بازیکن تعویضی بوده است. او سه گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

1762051

وین رونی، ستاره سابق یونایتد، که در گذشته هم چندین بار از رونالدو انتقاد کرده بود در جدیدترین صحبت‌هایش درباره او به تاک‌اسپورت گفت:" کریس کارنامه درخشانی داشته و می‌توان گفت او و لیونل مسی بزرگترین فوتبالیست‌های تاریخ بوده‌اند. ولی معتقدم کارهایی که او از شروع فصل انجام داده برای منچستریونایتد واقعا قابل قبول نیست.

می‌دانم روی کین از او دفاع می‌کند ولی من اگر جای روی بودم این کار را نمی‌کردم. درحالیکه این روزها یونایتد در حال بازسازی تیم است کریس با کارهایش حواس‌ها را پرت می‌کند و این چیزی نیست که یونایتد به آن نیاز داشته باشد. کریستیانو باید سرش را پایین بیندازد و تلاش کند و آماده باشد هر وقت و هر جا که مربی به او نیاز داشته باشد به میدان برود. اگر این کار را بکند برای تیم دارایی باارزشی خواهد بود و در غیر اینصورت یک مهره اضافی که حواس‌ها را پرت می‌کند".

1762050

این صحبتهای وین رونی در حالی مطرح شد که رونالدو در آخرین بازی یونایتد در لیگ برتر بازوبند کاپیتانی را به بازو بست اما یونایتد در آن بازی 3-1 مقابل استون‌ویلا شکست خورد و چند روز بعد در بازی همین دو تیم در جام اتحادیه رونالدو اصلا برای شیاطین سرخ به میدان فرستاده نشد.

دیدگاه‌ها