کد خبر : 1853049 | 20 آبان 1401 ساعت 22:32 | 37.2K بازدید | 14 دیدگاه

آرتتا: قهرمان جام جهانی؟ بزنم به تخته، یکی از آرسنالی‌ها

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار فردای این تیم مقابل وولوز در لیگ برتر در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

آرتتا: قهرمان جام جهانی؟ بزنم به تخته، یکی از آرسنالی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال فردا مهمان ولورهمپتون خواهد بود تا آخرین بازی خود در لیگ برتر را پیش از وقفه جام جهانی انجام بدهد. توپچی‌های صدرنشین امیدوارند با پیروزی در این بازی خیال‌شان را از بابت حفظ صدرنشینی تا بعد از جام جهانی راحت کنند تا سیتی هر نتیجه‌ای به دست بیاورد صدرنشینی آنها حفظ شود.

میکل آرتتا در آستانه این مسابقه در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و درباره مسائل مختلف از جمله جام جهانی قطر و فعالیت باشگاه آرسنال در نقل و انتقالات زمستانی صحبت کرد.

1762069

دعوت نشدن گابریل ماگالاش به تیم ملی برزیل
همه می‌دانیم دعوت شدن به تیم ملی برای گابی چقدر مهم بود ولی متاسفانه این بار جایی برای او نبود. خبر خوب این است که گابریل خیلی جوان است و فرصتهای دیگری خواهد داشت. یک فوتبالیست باید به این تصمیم‌های مربیانش احترام بگذارد و به فکر ادامه زندگی فوتبالی‌اش باشد.

صدرنشینی پیش از جام جهانی چقدر در روحیه آرسنال تاثیر می‌گذارد؟
به ما کمک می‌کند تا بهتر تمرکز کنیم و روز به روز تیم بهتری باشیم. ما فردا باید بهتر از بازی مقابل چلسی باشیم. در این صورت شانس ما برای پیروزی بیشتر خواهد شد. تمام تمرکز ما الان روی این موضوع است.

سر الکس فرگوسن گفته بود یک تیم باید زمانی که قوی است خرید کند. شما الان که در اوج قدرت هستید در ژانویه خرید خواهید داشت؟
از روز اول گفته بودم که رقابتهایی که در آنها حضور داریم بسیار دشوار هستند و بازیکنان ما آنقدر که لازم است تجربه ندارند. ولی با همین بازیکنان تا اینجا فوق‌العاده کار کرده‌ایم. شکی نیست که اگر بتوانیم باعث ایجاد بهبود در تیم بشویم کل باشگاه معتقد است که باید هر کاری لازم است انجام بشود. اینکه ژانویه شلوغی خواهیم داشت یا نه را نمی‌دانم. با توجه به اینکه جام جهانی در میانه بازار است همه چیز خیلی غیر قابل پیش‌بینی خواهد بود.

چه تیمی قهرمان جام جهانی می‌شود؟
بزنم به تخته یکی از بازیکنانم!

بازیکنان دعوت شده به تیم‌های ملی عصبی و نگران مصدوم شدن هستند؟
نه. ما قبلا در این باره صحبت کرده بودیم. به آنها گفتم اگر به مصدوم نشدن فکر کنید به احتمال زیاد سرتان می‌آید. پس باید این را از ذهن‌تان دور کنید چون شما ورزشکار حرفه‌ای هستید.

دیدگاه‌ها