کد خبر : 1853138 | 21 آبان 1401 ساعت 14:58 | 50.5K بازدید | 15 دیدگاه

پایان همکاری:

تصمیم جنجالی تن‌هاخ در مورد ستاره گران‌قیمت

اریک تن هاگ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، آماده است تا هری مگوایر را در پایان فصل به فروش برساند.

تصمیم جنجالی تن‌هاخ در مورد ستاره گران‌قیمت

به گزارش "ورزش سه"، سه سال از انتقال هری مگوایر به اولدترافورد سپری شده و این مدافع باتجربه احتمالا یک روز خوش را نیز تجربه نکرده است. خط دفاعی شیاطین سرخ در فصول اخیر نقطه ضعف اصلی این تیم بوده و در این میان هری مگوایر بیشتر از دیگران مورد آماج انتقادات قرار گرفته است. اما به نظر می رسد منچستریونایتد نیز دیگر تمایلی به حفظ هری مگوایر نداشته و این رابطه در آستانه اتمام است.

1747047

نشریه گاردین در گزارشی مدعی شد یونایتد پیشنهادات احتمالی برای  هری مگوایر را بررسی خواهد کرد. حتی مدیران این باشگاه پذیرفته اند که احتمالا ضرر بزرگی بابت 80 میلیون پوندی که برای مگوایر در آگوست 2019 پرداخت کردند، نصیب این تیم خواهد شد. این مدافع میانی و انگلیسی از روز باخت 2-1 مقابل برایتون در هفته ابتدایی فصل و شکست تحقیرآمیز 4-0 یونایتد مقابل برنتفورد در ماه آگوست، تنها یک بازی در ترکیب ثابت اریک تن هاخ قرار گرفته است.

این سرمربی هلندی رفتار حرفه ای مگوایر را تحسین می کند، اما معتقد است این بازیکن بسیار کند بوده و او به دنبال رقابت بیشتر در پست مرکز خط دفاعی در تیمش است. مارتینز و همچنین رافائل واران گزینه های اول اریک تن هاخ هستند و حتی ویکتور لیندلوف نیز در جریان شکست 3-1 یونایتد مقابل استون ویلا هفته گذشته به مگوایر ترجیح داده شد. به این ترتیب به نظر می رسد هری مگوایر به گزینه چهارم باشگاه در دفاع میانی تبدیل شده و دیگر جایی در برنامه های کادر فنی ندارد.

دیدگاه‌ها