کد خبر : 1853158 | 21 آبان 1401 ساعت 16:30 | 8K بازدید | 5 دیدگاه

چادرملو صفر- شمس‌آذر ۲؛

لیگ یک/ صدرنشین بهتر از این نمی‌خواست

شاگردان سعید دقیقی موفق به کسب پیروزی در زمین چادرملو شدند.

لیگ یک/ صدرنشین بهتر از این نمی‌خواست

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم چادرملو اردکان که وضعیت کادر فنی نامشخصی دارد، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه شهید نصیری یزد مقابل تیم صدرنشین شمس‌آذر قزوین قرار گرفت.

شاگردان دقیقی که با توجه به تغییرات در جدول لیگ یک دوباره صدرنشین این رقابت‌ها شده و برای حفظ این جایگاه تلاش می‌کردند، موفق شدند با نمایشی کاملا برتر نسبت به چادرملو و زدن دو گل در زمین این تیم، به برتری دست پیدا کنند.

شمس‌آذر قزوین در دقیقه ۳۳ روی ارسال دقیق احسان جودکی از کرنر سمت راست زمین و ضربه سر پوریا سرآبادانی به گل رسید و نیمه اول را با برتری یک بر صفر مقابل چادرملو اردکان پشت سر گذاشت.

ویدئو: 264265

در نیمه دوم که چادرملو برای جبران نتیجه تلاش می‌کرد، شمس‌آذر قزوین روی یک ضدحمله سریع و پاس در عمق تماشایی امیرمحمد نسایی، با شوت روی پای محکم رحمان جعفری گل دوم را در دقیقه ۶۸ به ثمر رساند تا کار را یکسره کند.

شاگردان دقیقی که در دو دیدار اخیرشان یک پیروزی و یک تساوی داشتند، در مسابقه امروز هم موفق شدند در بازی بیرون از خانه مقابل چادرملو اردکان به پیروزی ۲ بر صفر دست پیدا کنند تا همچنان صدرنشین جدول لیگ دسته اول فوتبال ایران بمانند.

تیم شمس‌آذر قزوین با کسب پیروزی در بازی امروز ۲۷ امتیازی شد و با ۵ امتیاز بیشتر نسبت به خیبر رده دومی که امروز به تساوی رسید و همچنین ۷ امتیاز بالاتر نسبت به فجر سپاسی رده سومی که امروز شکست خورد، با قاطعیت در صدر جدول لیگ یک ایستاد و چادرملو نیز ۱۱ امتیازی ماند و به رتبه سیزدهم سقوط کرد.

دیدگاه‌ها