کد خبر : 1853161 | 21 آبان 1401 ساعت 16:58 | 14.3K بازدید | 8 دیدگاه

دریا بابل سه - فجر سپاسی صفر

لیگ یک/شکست سنگین فجر مقابل ربیع‌خواه!

دریای بابل در دیداری حساس تیم بالانشین فجر سپاسی را شکست داد.

لیگ یک/شکست سنگین فجر مقابل ربیع‌خواه!

به گزارش “ورزش سه”، هفته سیزدهم لیگ دسته اول عصرامروز در شهرهای مختلف برگزار شد که تیم دریای کاسپین بابل با شرایطی عجیب میزبان تیم فجر سپاسی بود.

بابلی ها در شرایطی با نتیجه سه بر صفر مهمان شیرازی خود را بدرقه کردند که شب گذشته با تصمیم مدیران  به هتل نرفتند و صبح ‌امروز‌ با برگزاری جلسه ای با مالک این تیم روانه‌ ورزشگاه هفتم تیر شدند.

فجری ها تا قبل از این دیدار در یازده هفته فقط ۶ گل دریافت کرده بودند اما در این دیدار سه بار دروازه خود را باز شده دیدند.

گل اول دریا در دقیقه ۱۸ روی ارسال سینا قنبر پور و ضربه علی محمدی مهاجم ۲۰ ساله تیم دریا به ثمر رسید.

در دقیقه ۲۶ این دیدار شوت دیدنی سینا قنبر پور از فاصله ۲۰ متری وارد دروازه فجر شد تا بابلی ها به گل دوم خود برسند.

دقایقی بعد پاس عالی محمد حسین پور پشت دفاع راست فجری ها با فرار مهرداد حیدری همراه شد که مدافع فجر با خطا حیدری را سرنگون کرد تا داور نقطه پنالتی را اعلام کند که حیدری پشت ضربه‌پنالتی ایستاد ‌و با ضربه ای به سمت راست خود دروازه یوسف بهزادی را باز کرد.

از حواشی این دیدار می توان به حضور حداقل ۳۰۰ نفری هواداران دریا روی ساختمان اطراف ورزشگاه،بارش باران در نیمه دوم و کیفیت پایین چمن ورزشگاه هفتم تیر اشاره کرد.

در پایان هفته سیزدهم تیم دریای کاسپین بابل با این سه امتیاز ۱۳ امتیازی و در رده دوازدهم قرارگرفت. فجری ها هم با این شکست ۲۰ امتیازی و خود را در رده سوم‌ جدول می بینند.

دیدگاه‌ها