کد خبر : 1853167 | 21 آبان 1401 ساعت 17:16 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

خلیج فارس ماهشهر1 استقلال خوزستان 0

لیگ یک/ غافلگیری بدموقع خوزستانی‌ها مقابل قعرنشین

بعد از برتری پرگل در هفته گذشته، اینبار استقلال خوزستان با غافلگیری بزرگی در ماهشهر مواجه شد و برابر قعرنشین شکست تلخی را پذیرا شد.

لیگ یک/ غافلگیری بدموقع خوزستانی‌ها مقابل قعرنشین

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان که هفته گذشته با برد 6 گله امیدوار بود شرایط را برای بازگشت زودهنگام به جمع مدعیان شکل دهد، اینبار اسیر نمایش تدافعی حریف قعرنشین خود شد و در نهایت با یک غافلگیری بزرگ، نتیجه را به حریف واگذار کرد.

استقلال خوزستان که به نظر می‌رسید با توجه به برد هفته گذشته‌اش با غرور در این بازی حاضر شده بود، اسیر نمایش متفاوت و جسورانه حریف شد. آبی‌های خوزستانی برخلاف دیدارهای قبلی در این بازی در فاز تهاجمی نیز کم فروغ ظاهر شدند و به یک موقعیت جدی روی دروازه حریف رسیدند که برترین گلزن این تیم (وزیری پناه) نتوانست آن را وارد دروازه کند. در سمت مقابل اما خلیج فارس ماهشهر  توانست از موقعیت ایده‌آلی که در ضدحمله نصیبش شده بود بهره ببرد و حریف را شکست دهد.

خلیج فارس ماهشهر که بعد از قعرنشینی طی 12 هفته اخیر، دست به تغییراتی در کادرفنی خود زده بود و پیش از بازی نیز با شارژ مالی مدیران مواجه بود، با انگیزه بالا به دنبال پایان دادن به ناکامی‌های خود بود. آنها که طی 12 هفته، هشت شکست را متحمل شده بودند و علیرغم بازی در خانه، مقابل یکی از قدرتمندترین تیم‌های تهاجمی با نمایشی دفاعی، بارها مانع از تحقق هدف حریف شدند و در نهایت هم موفق شدند این جدال را با یک برد شیرین خاتمه دهند تا دومین پیروزی فصل خود تا اینجای مسابقات را دشت کنند.

در دقیقه 86 این بازی روی یک ضدحمله حسین موسوی در مصاف با پورحمیدی نتوانست از شانس تک به تک خود بهره ببرد اما در ریباند، ارسال موفق یوسف شراکی از سمت راست با ضربه سر عباس کندل، به تور دروازه استقلال خوزستان چسبید تا این تیم به شکستی تلخ در ماهشهر برسد. در دقایق باقیمانده نیز ماهشهر با دفاع همه جانبه مانع از شکل گیری حملات خطرناک استقلال خوزستان شد تا با حفظ تک گل خود، سه امتیاز را به حساب خود واریز کند.

استقلال خوزستان با این تساوی اکنون اختلاف خود را با مدعیان به 5 و با صدرنشین 10 امتیاز می‌بیند. با این حال امیدوار است با کسب نتیجه مطلوب طی هفته آتی و برابر چادرملو، بتواند شرایط را به سود خود دنبال کند. خلیج فارس ماهشهر نیز که همچنان سایه سقوط را در نزدیکی خود می‌بیند، هفته آینده راهی شهربابک خواهد شد تا در جدالی سخت برابر مس این شهر قرار گیرد.

دیدگاه‌ها