کد خبر : 1853185 | 21 آبان 1401 ساعت 18:37 | 52.7K بازدید | 15 دیدگاه

تغییر رویا از جام جهانی به حضور در ترکیب پرسپولیس!

سه بازیکن پرسپولیس در مقدماتی جام جهانی قطر توسط اسکوچیچ به اردوهای ملی فراخوانده می‌شدند اما حالا اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند.

تغییر رویا از جام جهانی به حضور در ترکیب پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله چند ساعت مانده به اعلام رسمی لیست نهایی تیم ملی ایران توسط کارلوس کی‌روش، تمرینات پرسپولیس در زمین تهرانسر از سر گرفته شد.

در میان بازیکنان حاضر در تمرین پرسپولیس نفراتی بودند که در راه صعود به جام جهانی، مدنظر دراگان اسکوچیچ، سرمربی وقت ایران قرار داشتند اما جایی در اردوهای نهایی ایران پیدا نکردند تا رویای حضور در جام جهانی برای‌شان از دست برود.

سیامک نعمتی و فرشاد فرجی از جمله این بازیکنان هستند که سابقه دعوت به تیم ملی را دارند اما حالا به جای جنگیدن برای ملی‌پوش شدن در تلاش هستند تا یحیی را مجاب به استفاده از آنها در ترکیب اصلی کنند.

کمال کامیابی‌نیا نیز دیگر بازیکنی است که با اوج گرفتن در میانه زمین پرسپولیس انگیزه زیادی برای حضور در جام جهانی داشت اما مصدومیت او در اردوی تیم ملی او را از این مسیر دور کرد و نتوانست به این هدف دست پیدا کند. کاپیتان دوم پرسپولیس در این فصل برای حضور ثابت در ترکیب کار سختی دارد و باید با دیگر مهره‌های یحیی در پست هافبک دفاعی رقابت کند.

به جز این سه بازیکن، سه خرید جدید یحیی یعنی سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر و سعید صادقی هم امید زیادی به حضور در جام جهانی پس از پرسپولیسی شدن داشتند اما این رویا برای آنها نیز محقق نشد تا شاید شانس خود را با تلاش بیشتر برای جام ملت‌های آسیا امتحان کنند.

دیدگاه‌ها