کد خبر : 1853191 | 21 آبان 1401 ساعت 19:15 | 11.7K بازدید | 18 دیدگاه

گواردیولا: بعد از جام جهانی با قدرت برمی‌گردیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل برنتفورد در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

گواردیولا: بعد از جام جهانی با قدرت برمی‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی منچسترسیتی پیش از وقفه لیگها در زمان برگزاری جام جهانی امروز به میزبانی سیتیزن‌ها در ورزشگاه اتحاد برگزار شد تا شاگردان پپ گواردیولا به مصاف برنتفورد بروند.

منچسترسیتی که پیش از این بازی با سیزده بازی در رتبه دوم جدول ایستاده بود و دو امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله داشت امیدوار بود با پیروزی مقابل برنتفورد موقتا و تا پیش از دیدار این هفته آرسنال به صدر جدول صعود کند. اتفاقی که هفته گذشته هم شاهدش بودیم. سیتی حتی امیدوار بود که با شکست یا تساوی آرسنال بتواند به عنوان صدرنشین به تعطیلات جام جهانی برود.

اما اوضاع اصلا آنطور که پپ و شاگردانش انتظار داشتند پیش نرفت و سیتی مقابل برنتفورد 2-1 شکست خورد. گواردیولا در پایان بازی اذعان کرد برنتفورد نسبت به سیتی تیم بهتری بود و پیروزی حق آنها بود. گواردیولا در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی خود گفت:

1762301

برنتفورد بهتر بازی کرد و پیروز شد
تیمی که بهتر بازی کرد برنده شد. ما از شروع این بازی مشکل داشتیم و نتوانستیم با پاسهای بلند حریف مقابله کنیم. معمولا ما برای به دست گرفتن مالکیت توپ بازیکنی که توپ دارد را پرس می‌کنیم ولی شرایط این بازی جور دیگری بود. آنها خیلی عمیق و عالی دفاع کردند.

چرا سیتی بد بازی کرد؟
ما به اندازه کافی دینامیک نبودیم و حریف با توپهای بلند موفق شد سبک بازی‌اش را به ما تحمیل کند. روی همه توپهای بلند ناکارآمد بودیم. این بازی واقعا سخت بود. دفاع فشرده حریف هم مزید بر علت شد.

سیتی به بعد از وقفه جام جهانی امیدوار است؟
ما در لیگ قهرمانان و همینطور در لیگ برتر بازی‌هایی بی‌نظیر داشتیم. شک ندارم که بعد از جام جهانی با قدرت برمی‌گردیم و این بازی را جبران می‌کنیم. از همین حالا روند آماده‌سازی تیم برای نیمه دوم فصل آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها