کد خبر : 1853208 | 21 آبان 1401 ساعت 20:29 | 6.9K بازدید | 3 دیدگاه

داور پنالتی ما را اعلام نکرد؛

رجب‌زاده: باید تغییر روش بدهیم تا قوی‌تر شویم

سرمربی فجرسپاسی شیراز معتقد است رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان سخت و نزدیک است و صعود به لیگ برتر سخت خواهد بود.

رجب‌زاده: باید تغییر روش بدهیم تا قوی‌تر شویم

به گزارش ورزش سه، مهدی رجب‌زاده پس از شکست ۳-۰ برابر دریا بابل در هفته سیزدهم لیگ آزادگان اظهار داشت: قبل از هر چیزی به تیم بابل و کادرفنی این تیم تبریک می‌گویم. امروز روز خوب بچه‌های ما نبود و ما هفته قبل هم در خانه شکستی خوردیم که فکر می‌کنم روی تیم ما تاثیر زیادی داشت. در طول هفته بسیار تلاش کردیم که بچه‌ها را از نظر روانی آماده کنیم ولی خاصیت تیم ما، فوتبال روی زمین و بازی‌های کوتاه و ترکیبی است اما امروز نمی‌شد روی زمین بازی کرد.

او ادامه داد: در شمال خیلی از تیم‌ها به چمن مصنوعی رو آورده‌اند و واقعا نمی‌توان در این زمین گلی و پر از ناهمواری، فوتبال روان و زیبایی انجام داد. فکر می‌کنم ما باید کمی تغییر روش بدهیم و خودمان را طوری قوی کنیم که بتوانیم در زمین‌های خراب هم بازی کنیم. حیف است که تیمی مثل دریا بابل در چنین زمینی بازی کند و در حق تیم‌هایی هم که به اینجا می‌آیند، اجحاف می‌شود چون خیلی از تیم‌ها روی زمین بازی می‌کنند و فوتبال ترکیبی و شناوری ارائه می‌دهند اما اینجا این قابلیت را از بازیکنان می‌گیرد. البته من بهانه‌جو نیستم و باید خودمان را قوی کنیم که بتوانیم در این زمین‌ها هم نتیجه بگیریم.

سرمربی فجر درباره عملکرد این تیم در مسابقه امروز گفت: بعد از اینکه گل دوم را دریافت کردیم، بچه‌ها احساسی شدند. در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم، روش‌مان را عوض کردیم و بیشتر بازی را در اختیار گرفتیم و موقعیت‌هایی هم داشتیم که به گل تبدیل نشد.

1756527

وی در خصوص قضاوت داور این دیدار عنوان کرد: من سعی می‌کنم تا جایی که ممکن است وارد بحث‌های داوری نشوم اما فکر می‌کنم داور امروز با داد و فریاد بازیکنان حریف تحت تاثیر قرار می‌گرفت و نمی‌خواهم بگویم این داور ضعیف بود ولی به نظرم باید داور قوی‌تر و تکنیکی‌تری بازی امروز را سوت می‌زد. در یک صحنه هم فکر می‌کنم روی یکی از بازیکنان‌ ما خطای پنالتی انجام شد که خیلی راحت از آن گذشت.

رجب‌زاده درباره پنالتی اعلام شده برای دریا بابل در این دیدار گفت: آن صحنه پنالتی بود و بحثی نداریم؛ باید واقعيات را بپذیریم و در این صحنه هم بازیکن ما از پشت مرتکب خطای پنالتی شد و کاملا واضح بود اما خیلی از صحنه‌ها هم بود که داور به قول معروف به این سمت غش کرد. به هر حال در شرایط بازی این اتفاقات رخ می‌دهد و گاهی هم داور تمرکزش را از دست می‌دهد.

سرمربی فجر در ارزیابی از مسابقات لیگ دسته اول گفت: رقابت‌ها نزدیک است و فاصله زیادی وجود ندارد؛ به خصوص ۵-۶ تیم بسیار نزدیک هستند و برای صعود تلاش می‌کنند. امسال جزو سال‌هایی است که صعود از لیگ یک سخت خواهد بود و ما هم تلاش خودمان را می‌کنیم که جزو تیم‌های خوب باشیم و با وجود اینکه دو هفته است که نتیجه نگرفته‌ایم، از همینجا اعلام می‌کنم که تیم ما خیلی خوب است و بازیکنان شایسته‌ای داریم و فقط باید تلاش کنیم که بتوانیم با تمام شرایطی که به وجود می‌آید موفق باشیم. از فردا تلاش‌مان را بیشتر می‌کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

رجب‌زاده درباره شرایط مالی اعضای تیم فجر عنوان کرد: خوشبختانه تا الان مشکل مالی وجود نداشته و فکر می‌کنم تا نیم فصل هم پرداختی‌هایی به بازیکنان صورت خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها