کد خبر : 1853211 | 21 آبان 1401 ساعت 20:42 | 21.5K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره آمریکا با کارت قرمز به استقبال جام‌جهانی رفت!

تایلر آدامز، ستاره آمریکایی لیدز یونایتد، در جریان دیدار برابر تاتنهام از زمین مسابقه اخراج شد.

ستاره آمریکا با کارت قرمز به استقبال جام‌جهانی رفت!

به گزارش "ورزش سه"، امروز و فردا شاهد آخرین هفته رقابت های لیگ برتر انگلیس پیش از شروع جام جهانی هستیم؛ در واقع بازیکنان حاضر در این لیگ و البته سایر لیگ های معتبر اروپایی فقط یک هفته برای ملحق شدن به تیم های ملی خود و آمادگی جهت حضور در جام جهانی فرصت دارند.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس امروز دو تیم تاتنهام و لیدز یونایتد به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این بازی سراسر جذاب و پرهیجان با نتیجه 4-3 به سود تیم لندنی خاتمه یافت تا شاگردان آنتونیو کونته به یک برد ارزشمند و شیرین دست پیدا کنند.

1762343

به جز جذابیت بالای مسابقه امروز بین دو تیم تاتنهام و لیدز، این جدال بسیار پر برخورد هم دنبال شد و اوج آن هم اخراج ستاره آمریکایی لیدز یونایتد یعنی تایلر آدامز بود. هافبک دفاعی 23 ساله لیدز در دقایق 71 و 87 دو کارت زرد از داور مسابقه، میشل سالیسبری دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد تا به این شکل به استقبال جام جهانی رفته باشد.

1762344

گفتنی است تیم ملی آمریکا در گروه B رقابت های جام جهانی قطر با تیم های ایران، انگلیس و ولز همگروه است و به احتمال قریب به یقین تایلر آدامز یکی از کلیدی ترین بازیکنان این تیم در این تورنمنت خواهد بود.

دیدگاه‌ها