کد خبر : 1853214 | 21 آبان 1401 ساعت 21:25 | 10K بازدید | 7 دیدگاه

کلوپ: چرا محرومیت من را دیشب خبر دادند؟

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل ساوتهمپتون از اینکه حکم محکومیتش در این بازی در آخرین لحظه به او ابلاغ شده است انتقاد کرد.

کلوپ: چرا محرومیت من را دیشب خبر دادند؟

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ که امروز از نشستن روی نیمکت لیورپول محروم بود و پیروزی 3-1 شاگردانش مقابل ساوتهمپتون را از سکوهای ورزشگاه آنفیلد تماشا کرد در پایان بازی در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به اینکه خبر محرومیت خود در بازی امشب را دیشب و بعد از انجام آخرین تمرین لیورپول دریافت کرده اعتراض کرد. 

کلوپ به دلیل اعتراض شدید به کمک‌داور دیدار چند هفته پیش لیورپول و منچسترسیتی با حکمی که دیشب از طرف اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام شد یک بازی محروم شد و در دیدار امشب لیورپول نمی‌توانست روی نیمکت بنشیند.

1762352

کلوپ در این کنفرانس خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و گفت:

پیروزی مقابل ساوتهمپتون در آخرین بازی قبل از جام جهانی
باید با سازماندهی بهتری کار می‌کردیم ولی بازی خوبی بود. پیامی داشتیم که باید به رقبا می‌رساندیم و این کار را کردیم.

نشستن روی سکوها
این اولین بازی‌ای است که من از روی سکوها تماشا کردم. اینجا جایگاه مورد علاقه من نیست. جالب نبود که خبر را دیشب به ما اطلاع دادند. جمعه شب آن هم بعد از انجام آخرین تمرین تیم.

رضایت از نتیجه بازی مقابل ساوتهمپتون
نیمه اول خیلی خوب بود. هری کاری که ساوتهمپتون نمی‌خواست انجام بدهیم را به دقت انجام دادیم و از سرعت صلاح و داروین نونیز استفاده کردیم. در سیستم ما داروین باید از جناح چپ دفاع کند. او یک فوتبالیست حرفه‌ای خیلی خیلی درجه یک است و من افتخار می‌کنم که مربی‌اش هستم.

رسیدن جیمز میلنر به رکورد ششصد بازی
جیمز چهارمین کسی است که به رکورد ششصد بازی می‌رسد؟ استیو جرارد هم به ششصد بازی برای لیورپول نرسید؟ جالب است. خیلی چیزها باید دست به دست هم بدهد تا کسی بتواند چنین رکوردی ثبت کند.

1762353

دیدگاه‌ها