کد خبر : 1853221 | 21 آبان 1401 ساعت 22:30 | 17.7K بازدید | 3 دیدگاه

جسی مارش: انگار یک نفر قلبم را پاره کرد

جسی مارش، سرمربی لیدز، بعد از شکست 4-3 تیمش مقابل تاتنهام از شکست تیمش به شدت ابراز ناراحتی کرد.

جسی مارش: انگار یک نفر قلبم را پاره کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیدز امشب در خانه تاتنهام در حالیکه در جریان مسابقه سه بار موفق شد از حریفش پیش بیفتد اما هر بار شاگردان کونته موفق شدند کار را به تساوی بکشانند و در نهایت با به ثمر رساندن گل چهارم خود لیدز را شکست داده و سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کردند.

جسی مارش، سرمربی لیدز، که از شکست تیمش به این شکل به شدت ناراحت بود در کنفرانس خبری بعد از مسابقه به خبرنگاران گفت آنقدر از این شکست عصبانی و ناراحت شده که بعد از دریافت گل چهارم احساس می‌کرد یک نفر سینه‌اش را پاره کرده و قلبش را از سینه بیرون آورده است.

1762376

ناراحتی شدید جسی مارش از شکست دراماتیک مقابل تاتنهام
بی‌اندازه ناراحت و خشمگینم. احساس می‌کنم قلبم را از سینه‌ام بیرون آورده و با خنجر پاره پاره کرده‌اند. فکر می‌کردم کنترل بازی را به دست گرفته‌ایم ولی بعد خودمان اجازه دادیم کنترل بازی مثل ماهی از دست‌مان بلغزد.

البته در این بازی نکات مثبت هم داشتیم و در لحظاتی نشان دادیم تیم باکیفیتی هستیم. ولی در دقایقی که بد می‌شویم به شدت آسیب‌پذیر و گاهی ساده‌لوح نشان می‌دهیم. در نیمه اول از نظر تاکتیکی شرایط خوبی داشتیم ولی در فضاهای بسته نتوانستیم آنطور که باید کار کنیم.

لیدز باید تقویت شود
ما از نظر ذهنی خوب بودیم و با اینکه از نظر فنی و تاکتیکی بالا و پایین‌هایی داشتیم ولی از نظر ذهنی هیچوقت روحیه را نباختیم. باید خودمان را جمع و جور کنیم و بعد از وقفه جام جهانی برگردیم و با انرژی جدید بیشتر تلاش کنیم. تیم ما بدون شک به تقویت نیاز دارد.

1762377
انتقاد از داوری این مسابقه
گل اول تاتنهام خطا بود و داور حتما باید خطا می‌گرفت. البته من تعجب نکردم چون قبلا هم دیده بودیم که وقتی داورها نمی‌پذیرند که این صحنه‌ها را دوباره از مانیتور تماشا کنند اغلب اشتباه تصمیم می‌گیرند. برایم واقعا عجیب است که چرا چنین صحنه‌های حساسی را از مانیتور کنار زمین تماشا نمی‌کنند.

دیدگاه‌ها