کد خبر : 1853226 | 21 آبان 1401 ساعت 23:16 | 28.8K بازدید | 5 دیدگاه

اعتراض به سبک اورتونی‌ها: پیراهنت ارزانی خودت!

هواداران اورتون که بعد از شکست امروز مقابل بورنموث از بازیکنان‌شان ناراضی بودند اعتراض خود را به شکلی خاص به الکس ایووبی، هافبک این تیم، نشان دادند.

اعتراض به سبک اورتونی‌ها: پیراهنت ارزانی خودت!

به گزارش "ورزش سه"، شکست 3-0 اورتون مقابل بورنموث که امشب اتفاق افتاد کاسه صبر هواداران اورتون را لبریز کرد تا گروهی از این هواداران که به ورزشگاه خانگی بورنموث رفته بودند به شدت به بازیکنان تیم‌شان اعتراض کنند.

اما حرکتی که هواداران اورتون در مواجهه با الکس ایووبی، هافبک نیجریه‌ای این تیم، انجام دادند خبرساز شد. زمانی که ایووبی پیراهن خود را از تن درآورده و برای هدیه دادن به یکی از هواداران به سمت او که روی سکوها نشسته بود پرتاب کرد هواداران اورتون پیراهن او را بلافاصله پس داده و به زمین چمن پرتاب کردند.

1762397

شکست 3-0 اورتون مقابل بورنموث فشارها بر فرانک لمپارد و بازیکنانش را بیش از پیش افزایش داده است. این دومین پیروزی بورنموث مقابل اورتون در پنج روز اخیر بود. بورنموثی‌ها روز سه‌شنبه هفته پیش هم در جام اتحادیه موفق شدند شاگردان لمپارد را 4-1 شکست دهند.

در صحنه خبرساز بازی امروز ایووبی به سمت جایگاه هواداران اورتون رفته و پیراهن خود را به سمت یکی از آنها پرتاب می‌کند. اما هواداران پیراهن او را به سرعت برگردانده و درحالیکه به شدت علیه او اعتراض می‌کنند پیراهن را به زمین چمن پرتاب می‌کنند. ایووبی که در حال حرکت به سمت رختکن است اصلا متوجه نمی‌شود که هواداران اورتون چه واکنشی نشان داده‌اند یا دست‌کم وانمود می‌کند که فریادهای آنها را نمی‌شنود.

1762398

دیدگاه‌ها