کد خبر : 1853228 | 21 آبان 1401 ساعت 23:22 | 25.5K بازدید | 11 دیدگاه

منتظر آخرین آتش‌بازی طارمی قبل از سفر(عکس)

ستاره ایرانی پورتو مطابق انتظار از ابتدا برای تیمش به میدان می‌رود.

منتظر آخرین آتش‌بازی طارمی قبل از سفر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو با بهره‌مندی از مهدی طارمی در فهرست بازیکنان خود، از ساعت ۲۴ امشب(شنبه) در ورزشگاه دو بسا سسولو به مصاف تیم رده نُهمی بوآویشتا می‌رود.

مهدی طارمی پس از نیمکت‌نشینی کامل در مسابقه اخیر پورتو در رقابت‌های جام حذفی که مقابل یک تیم دسته اولی اتفاق افتاد و به نوعی استراحت کرده بود، در دیدار امشب برابر بوآویشتا مجددا به جمع ۱۱ بازیکن اصلی بازگشته و در خط حمله بازی می‌کند.

ستاره ایرانی پورتو که در دو حضور ثابت اخیرش برای این تیم در لیگ قهرمانان و لیگ برتر پرتغال موفق به گلزنی مقابل اتلتیکو مادرید و پاسوس د فریرا شد، امشب هم انگیزه زیادی دارد همین روند را در آخرین بازی تیمش قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ ادامه بدهد با روحیه‌ای مضاعف به دوحه سفر کند.

1762406

طارمی که تجربه گلزنی مقابل بوآویشتا را دارد و در دیدار رفت فصل گذشته نیز دو پاس گل دربازی پورتو برابر این تیم انجام داده بود، سعی دارد امشب تعداد گل‌های خود را از عدد ۶ بالاتر ببرد و در آستانه جام جهانی به صدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر پرتغال برسد.

تیم فوتبال پورتو در صورت کسب پیروزی مقابل بوآویشتا ۲۹ امتیازی می‌شود، اما همچنان در جایگاه دوم جدول لیگ برتر پرتغال و پایین‌تر از بنفیکا صدرنشین می‌ماند.

دیدگاه‌ها