کد خبر : 1853231 | 21 آبان 1401 ساعت 23:40 | 16.5K بازدید | 12 دیدگاه

گالتیه: به هیچ بازیکنی استراحت نخواهم داد

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه بازی با اوسر می‌گوید به خاطر جام جهانی به هیچ از یک بازیکنانش استراحت نخواهد داد.

گالتیه: به هیچ بازیکنی استراحت نخواهم داد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فردا در ورزشگاه خانگی‌اش آخرین بازی خود پیش از وقفه جام جهانی را مقابل اوسر برگزار خواهد کرد. پاریسی‌ها در حالی مقابل اوسر قرار می‌گیرند که با اینکه یک بازی کمتر از تیم دوم جدول، لانس، انجام داده‌اند با دو امتیاز اختلاف صدرنشین هستند.

از بازیکنان پی‌اس‌جی 12 نفر به همراه تیم‌های ملی کشورهایشان در جام جهانی قطر حضور دارند که ستاره‌های بزرگی از جمله لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه از جمله آنها هستند؛ ستاره‌های بزرگی که انتظار می‌رود از تاثیرگذارترین بازیکنان حاضر در قطر باشند.

1762413

کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا با اوسر گفت بر خلاف شایعات به هیچ بازیکنی تنها به خاطر نزدیک بودن جام جهانی استراحت نمی‌دهد و تنها فابیان روئیز که از ناحیه همسترینگ مصدوم است از فهرست او کنار رفته است.

گالتیه در پاسخ به خبرنگاران گفت: "به هیچکس ارفاق نمی‌شود و به کسی استراحت نمی‌دهم تنها به خاطر اینکه جام جهانی در پیش است. همه بازیکنان در اختیار من هستند به جز فابیان روئیز. کیلور ناواس هم به تمرین‌ها اضافه شده و باید ببینیم آمادگی‌اش در چه حد است. تا این لحظه هیچ بازیکنی مستقیم یا غیرمستقیم از من نخواسته که در بازی فردا به میدان نرود. باید دوباره تکرار کنم؟ من به هیچکس استراحت نخواهم داد".

دیدگاه‌ها