کد خبر : 1853239 | 22 آبان 1401 ساعت 01:13 | 22.8K بازدید | 25 دیدگاه

وولوز 0-2 آرسنال: قهرمانی دیگر رویا نیست

آرسنال در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2-0 وولوز را شکست داد و جایگاهش را در صدر جدول لیگ برتر تثبیت کرد.

وولوز 0-2 آرسنال: قهرمانی دیگر رویا نیست

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا که در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فراتر از انتظار ظاهر شدند، امشب مقابل تیم ته جدولی وولورهمپتون هم با دو گل به پیروزی رسیدند تا فاصله‌شان با منچسترسیتی، تیم دوم جدول، را به 5 امتیاز افزایش بدهند.
آرسنالی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 6 بود که روی ارسال گابریل مارتینلی، گابریل ژسوس با یک والی دروازه حریف را باز کرد اما داور، این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.
یک دقیقه بعد این تیم میزبان بود که می‌توانست به گل اول بازی برسد اما حضور به موقع آرون رمزدیل مانع گلزنی گونسالو گدس شد و ضربه آداما ترائوره را هم ویلیام سالیبا دفع کرد.
در ادامه این آرسنالی‌ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقیقه 20، وولوز صاحب فرصت شد اما ضربه گدس به شکل خطرناکی از بالای دروازه رمزدیل به بیرون رفت.
حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 36، روی یک حمله سریع از آرسنالی‌ها، این ژسوس بود که روی پاس بوکایو ساکا صاحب موقعیت شد اما ضربه او بعد از برخورد به تیر دروازه، به بیرون رفت.
در دقایق پایانی نیمه اول هر یک از دو تیم صاحب یکی دو موقعیت نصفه‌نیمه شدند اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم را وولوز بهتر آغاز کرد و دقیقه 48، روی یک ضدحمله سریع، بازیکنان این تیم صاحب موقعیت شدند اما ارسال گدس پیش از اینکه به آداما ترائوره برسد، توسط رمزدیل جمع شد.
در ادامه باز هم بازیکنان میزبان ابتکار عمل را در دست داشتند اما این آرسنال بود که در دقیقه 55، روی اولین موقعیتش در این نیمه به گل رسید. ژسوس که از سمت چپ زمین حرکتی عرضی را آغاز کرده بود، با یک پاس در عمق فابیو ویرا را صاحب توپ کرد و پاس این بازیکن به دهانه دروازه را مارتین اودگارد با یک ضربه ساده تبدیل به گل کرد.

1762439

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید و در دقیقه 61، روی یک ضربه آزاد، گدس می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما شوت را رمزدیل با یک واکنش خوب مهار کرد.
در ادامه آرسنالی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و بعد از اینکه یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند، در دقیقه 75 به گل دوم رسیدند. این بار هم روی یک حرکت از سمت چپ بود که ارسال اولکساندر زینچنکو بعد از دفع توسط بازیکنان حریف به مارتینلی رسید. ضربه این ستاره برزیلی توسط دروازه‌بان وولوز برگشت داده شد اما ضربه بعدی را اودگارد به قعر دروازه فرستاد تا حساب کار 2-0 شود.

1762440

در دقایق پایانی هم حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و هر یک فرصت‌هایی داشتند تا بر تعداد گل‌های این بازی بیفزایند اما در نهایت، توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 2-0 به سود آرسنال به پایان رسید.
 

دیدگاه‌ها