کد خبر : 1853242 | 22 آبان 1401 ساعت 08:00 | 136K بازدید | 23 دیدگاه

خشم و عصبانیت پس از تعویض؛

چهره‌ای که تاکنون از طارمی ندیده بودیم!

در آخرین بازی باشگاهی پیش از جام جهانی، واکنشی از طارمی دیدیم که تاکنون ندیده بودیم.

چهره‌ای که تاکنون از طارمی ندیده بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو با بهره‌مندی از مهدی طارمی در ترکیب اصلی خود، از ساعت 24 در ورزشگاه دو بسا سسولو به مصاف تیم رده نُهمی بوآویشتا رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد. شاگردان کونسیسائو با این پیروزی 29 امتیازی شده و فاصله خود با بنفیکای صدرنشین را به 5 کاهش دادند.

ملی‌پوش ایرانی پورتو، بعد از گلزنی در دو دیدار تیمش مقابل اتلتیکو مادرید و پاسوس د فریرا، در مسابقه اخیر جام حذفی مقابل مافیرا حضور نداشت اما امشب شاهد بازگشت او به ترکیب اصلی بودیم. طارمی به دنبال درخشش در این دیدار بود تا با روحیه بالا به اردوی تیم ملی در قطر اضافه شود. مهاجم ایرانی پورتو، امشب، موفق به گلزنی نشد اما یکی از گل‌های تیمش را ساخت.

پورتو، این دیدار خارج از خانه را در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود خود خاتمه داد. ماراکانو در دقیقه 41 تک گل این نیمه را وارد دروازه بوآویشتا کرد. در شروع نیمه دوم، یاران طارمی حملات خود را ادامه دادند و در دقیقه 64 و تنها 3 دقیقه بعد از اخراج بازیکن حریف به گل دوم رسیدند. مهدی طارمی سازنده این گل بود؛ او داخل محوطه جریمه با ضربه سر توپ را برای استفان اوستاکیو کاشت تا این بازیکن با ضربه‌ای دقیق به گوشه راست دروازه، اختلاف را دو برابر کند.

1762444
طارمی بعد از دیدن شماره خود روی تابلو تعویض با تعجب زمین بازی را ترک کرد.

بعد از این گل، مهدی طارمی تلاش زیادی کرد تا یک گل هم به نام خود ثبت کند ولی در این کار ناکام و البته بدشانس بود. او یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد و در یک صحنه دیگر نیز می‌رفت با دروازه‌بان تک به تک شود که در آخرین لحظه، توپ از مقابل پایش ربوده شد. او در دقیقه 79 در حالی که هنوز به آن چه که می خواست نرسیده بود تعویض شد تا با عصبانیت زمین بازی را ترک کند. طارمی که بیشتر به خاطر عملکرد خودش عصبانی بود، با خشم روی نیمکت نشسته و دقایق پایانی را با چهره‌ای پیگیری کرد که کمتر از او دیده بودیم.

بعد از تعویض طارمی، سه گل دیگر را در بازی شاهد بودیم که سهم پورتو دو گل بود. گالنو در دقایق 83 و 90 برای میهمان گلزنی کرد و تک گل بوآویشتا را نیز کاستا در آخرین دقیقه بازی به اشتباه وارد دروازه خودی کرد و کار با حساب 4 بر یک به سود شاگردان کونسیسائو به پایان رسید.

1762446
1762447
1762448

دیدگاه‌ها