کد خبر : 1853246 | 22 آبان 1401 ساعت 08:22 | 13.8K بازدید | 4 دیدگاه

سرمربی آمریکایی اهمیتی به جام جهانی نمی‌دهد!

جسی مارش، سرمربی لیدز، اعلام کرد که تمام تمرکزش روی لیدزیونایتد است و برایش فرقی نمی‌کند که کدام تیم قهرمان جام جهانی می‌شود.

سرمربی آمریکایی اهمیتی به جام جهانی نمی‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، جسی مارش، در زمستان گذشته جانشین مارسلو بیلسا شد و طی 12 هفته این فرصت را داشت که لیدزیونایتد را از خطر سقوط به چمپیونشیپ دور نگه دارد. او در نهایت موفق به انجام این کار شد و در فصل جاری، با وجود اینکه در رده پانزدهم جای دارند اما حریفی سرسخت برای سایر تیم‌های لیگ محسوب می‌شوند.

تیم او دیشب در دیداری جذاب و نفس‎گیر مقابل تاتنهام با نتیجه 4-3 بازی را واگذار کرد و پس از بازی وقتی از او درباره قهرمان احتمالی جام جهانی سوال پرسیده شد، گفت:"من اهمیتی به جام جهانی نمی‌دهم. به نظر من فوتبال ملی جالب است اما من کاملاً درگیر فوتبال باشگاهی هستم. فوتبال باشگاهی و ملی، تقریبا مثل دو ورزش متفاوت هستند. بنابراین من فقط می‌خواهم که بازیکنان آمریکا عملکرد خوبی داشته باشند، بنابراین دوست دارم آنها قهرمان شوند. آیا می توانم ایالات متحده را انتخاب کنم؟!

1762477

اول از همه به تیم و استعدادهای جوان‌مان بسیار خوش‌بین هستیم. گروهی که در آن قرار گرفته‌ایم برایم قابل قبول است اما هیچ دیداری آسان نخواهد بود. همچنین همه مردم آمریکا از بازی با انگلیس هیجان‌زده خواهند شد بنابراین من آن مسابقه را تماشا خواهم کرد.

به نظرم یکی از ویژگی هایی که مختص ما آمریکایی‌هاست، نترس بودن‌ است و اینکه ما در شرایط سخت و زمانی که همه انتظار دارند ببازیم، شکوفا می‌شویم و کارهای غیرممکن را انجام می‌دهیم. این آسان نخواهد باید اما خواهیم دید که چه می شود. " 

جسی مارش به عنوان فوتبالیست در سال 2009 و در شهر لس آنجلس بازنشسته شد و فقط یک سال بعد به عنوان دستیار در تیم ملی آمریکا، دوران مربیگری خود را آغاز کرد.

دیدگاه‌ها