کد خبر : 1853247 | 22 آبان 1401 ساعت 08:26 | 20.1K بازدید | 15 دیدگاه

بعد از ناکامی در آخرین بازی باشگاهی قبل از تعطیلات

طارمی گلزنی را به جام جهانی موکول کرد

مهاجم ایرانی تیم پورتو در آخرین بازی باشگاهی خود پیش از جام جهانی موفق به گلزنی نشد.

طارمی گلزنی را به جام جهانی موکول کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم پورتو در چارچوب هفته سیزدهم لیگ پرتغال موفق شد میزبان خود بوآویشتا را با نتیجه چهار بر یک شکست داده و با یک برد روحیه‌بخش راهی تعطیلات شود. مهدی طارمی در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و با وجود ساختن یک گل، در امر گلزنی ناموفق بود.

او که در بازی جام حذفی نیمکت‌نشین بود، این هفته مقابل بوآویشتا در حالی موفق به گلزنی نشد که طی دو بازی قبلی که برای پورتو به میدان رفت، دو گل زده بود. او که در هر 13 بازی این فصل لیگ پرتغال در ترکیب پورتو حضور داشته در مجموع 6 گل زده و 5 گل ساخته تا در 11 گل تیمش تا اینجای فصل تاثیر مستقیم داشته باشد.

طارمی خیلی دوست داشت در کنار پاس گلی که داد، یک گل هم بزند تا به بهترین شکل ممکن رقابت های باشگاهی را به مقصد جام جهانی در قطر ترک کند. او موقعیت هایی هم برای گلزنی داشت ولی در این زمینه ناموفق بود و در نهایت نیز در دقیقه 79 تعویض شد تا با ناراحتی روی نیمکت بنشیند؛ حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم این بازیکن در جام جهانی چه خواهد کرد، شاید گل بعدی مهدی برای جام جهانی کنار گذاشته شده است.

طارمی در بازی با بوآویشتا در کنار یک پاس گل، 4 شوت به دروازه داشت و از 17 پاسی که داد، 13 مورد صحیح بود (دقت پاس: 76 درصد). ملی‌پوش ایرانی پورتو در پایان مسابقه، بابت این عملکرد نمره 7.9 را دریافت کرد.

1762479

دیدگاه‌ها