کد خبر : 1853253 | 22 آبان 1401 ساعت 09:00 | 16.2K بازدید | 1 دیدگاه

انتقاد صریح کونسیسائو از داوران پرتغالی

در جام جهانی 2022 هیچ داور پرتغالی سوت نخواهد زد و سرجیو کونسیسائو معتقد است که قدم های زیادی برای پیشرفت داوری در پرتغال باید برداشته شود.

انتقاد صریح کونسیسائو از داوران پرتغالی

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار پورتو قبل از شروع جام جهانی نیز برگزار شد و شاگردان کونسیسائو در دیداری که میهمان بوآویشتا بودند، موفق شدند با کسب پیروزی 4-1، 29 امتیازی شوند و در رده دوم لیگ پرتغال باقی بمانند.

پس از بازی از سرمربی تیم فوتبال پورتو بارها در مورد نحوه قضاوت داورها در این لیگ سوال پرسیده شد که او با صراحت پاسخ داد و گفت:"هنوز چیزهای زیادی برای بهبود داوری وجود دارد. ما به مکالمه های اتاق VAR با داوران دسترسی نداریم و به همین علت داورها کاملا در فضایی محافظه‌کارانه در حال قضاوت هستند. وقتی داوران تا این حد محافظت می شوند، طبیعی است که در این زمینه پیشرفت نمی‌کنیم. من فکر می کنم هیچ داور پرتغالی در جام جهانی حضور نخواهد داشت و در این زمینه هیچ میلی به پیشرفت نداریم."

1762494

سرجیو کونسیسائو به علت اخراج در دیدار قبلی مقابل مافرا، دیدار تیمش مقابل بوآویشتا را از سکوها تماشا کرد و در ادامه خبرنگاران درباره این اتفاق هم از او سوال پرسیدند اما مربی پرتغالی اهمیت زیادی به این پرسش نداد.

کونسیسائو در این باره گفت:"استرس های من به مشکلات دیگری که در زندگی دارم مربوط می شود. صادقانه بگویم این تصمیمی است که گرفته شده و اگر بخواهم بابت آن اضطراب داشته باشم مشکلات بزرگتری برایم به وجود می آید. در واقع این طرز نگاه من به جهان است. " 

دیدگاه‌ها