کد خبر : 1853258 | 22 آبان 1401 ساعت 08:31 | 9.9K بازدید | 1 دیدگاه

از حریف گرجی در لیگ انتقام می‌گیرم

یزدانی: سلامتی من برای تیمم مهمتر از کشتی بود

نایب‌قهرمان سال 2021 کشتی آزاد جهان با اشاره به مصدومیتش تاکید کرد که سلامتی او برای کادرفنی تیم هوتن در اولویت بوده است.

یزدانی: سلامتی من برای تیمم مهمتر از کشتی بود

به گزارش "ورزش سه"، امیرمحمد یزدانی در گفت‌وگو با تسنیم درباره اینکه در هفته چهارم لیگ برتر و در مسابقه حساس دو تیم هوتن و بلیش هم تیمش را همراهی نکرد، اظهار داشت: یک مشکل کوچک پیش از مسابقات جهانی صربستان برایم پیش آمد و در امیدهای جهان تشدید شد. البته این آسیب‌دیدگی خیلی جدی نیست، ولی اعضای کادر فنی تیم هوتن تصمیم گرفتند که در دور برگشت هم کشتی نگیرم تا در مبارزه نیمه نهایی و فینال در کنارشان باشم.

وی ادامه داد: سلامتی من برای کادر فنی و تیم مهمتر از کشتی گرفتنم بود و از این بابت از آنها تشکر می‌کنم. از آقای داداشی مدیرعامل باشگاه هوتن هم تشکر می‌کنم که امسال در بهترین شرایط تیم‌داری کرد و همه چیز برای تیم مهیا بود. امیدوارم که هوتن در سال‌های بعدی هم در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته باشد.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی 2022 بلگراد درپاسخ به این سؤال که آیا به دلیل این مصدومیت در فینال امیدهای جهان شکست خورده است، گفت: در فینال هم پایم اذیت کرد و نتوانستم کشتی خودم را بگیرم. شرایط سخت بود.

یزدانی درباره اینکه به احتمال فراوان همین کشتی‌گیر گرجستانی که در فینال زیر 23 سال جهان مغلوبش شد در مرحله پایانی لیگ برتر ایران هم حضور دارد، عنوان کرد: ان‌شاءاله در لیگ انتقام می‌گیرم.

وی درخصوص اینکه آیا امسال باز هم قصد تغییر وزن در چرخه و حضور در وزن المپیکی را دارد؟، تاکید کرد: وزنم 73-74 کیلوست، در 70 کیلو راحتم و امسال هم در همین وزن کشتی خواهم گرفت.

نایب قهرمان جهان در سال 2021 که در مسابقات جهانی 2022 نتوانست کشتی بگیرد، در رابطه با اینکه او چطور وارد چرخه انتخابی تیم ملی در سال 2023 خواهد شد، گفت: آقا پژمان (درستکار) تصمیم گرفتند که امسال مثل کسانی که طلا گرفتند اواخر سال به تورنمنت بین‎المللی بروم و بعد از آن در چرخه حضور داشته باشم. در مورد تورنمنت هم کادرفنی تصمیم می‌گیرد و من هم به عنوان یک سرباز اطاعت می‌کنم.

دیدگاه‌ها