کد خبر : 1853315 | 22 آبان 1401 ساعت 14:25 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل سابق پرسپولیس، نایب رییس ووشو شد

اعضای جدید هیات رئیسه فدراسیون ووشو با رای اعضای مجمع مشخص و معرفی شدند.

مدیرعامل سابق پرسپولیس، نایب رییس ووشو شد

به گزارش "ورزش سه"، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ووشو صبح امروز به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک و امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
در این مجمع که مهدی علی‌نژاد عضو هیات رئیسه فدراسیون بین‌المللی ووشو نیز حاضر بود، بعد از ارائه گزارش عملکرد فدراسیون در سال 1400، اعضای هیات رئیسه فدراسیون براساس اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی مشخص شدند. 
بعد از رای گیری انجام شده با حضور 41 عضو، جعفر سمیعی با ۳۸ رای به عنوان نایب رئیس اول، زهرا ناطقی با ۳۷ رأی به عنوان نایب رئیس دوم، علیرضا حاجی میرعرب با ۳۷ رای به عنوان خزانه‌دار، مهرداد شیرازی با ۳۸ رای به عنوان کارشناس خبره، میترا عباسی با ۳۶ رئیس به عنوان کارشناس خبره و عباس شیبک با ۳۸ رای به عنوان نماینده استان‌ها از مجمع رای اعتماد گرفتند. 
پیش از این حسین اوجاقی به عنوان نایب رییس فدراسیون ووشو فعالیت می کرد که حالا جعفر سمیعی مدیرعامل سابق پرسپولیس به عنوان جانشین وی معرفی شد.  
همچنین سید محمدپولادگر در این مجمع اظهار داشت: ووشو همیشه یکی از مدال‌آورترین فدراسیون‌های ما بوده و همیشه جزو فدراسیون‌های پرمدال در بازی‌های آسیایی بوده و خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها را کسب کرده که باعث افتخار است. ووشو همیشه مورد حمایت وزارت ورزش است و ما خیلی سعی می‌کنیم توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم. کرسی‌های این رشته در عرصه بین‌الملل، کرسی‌های اثرگذار، مهم و تصمیم‌ساز هستند که باید حفظ شوند و ارتقا پیدا کنند. باید کمک کنیم که ووشو مانند همیشه اعزام‌هایش را با شایستگی و کیفیت بالا داشته باشد و با اقتدار به بازی‌های آسیایی برود.

دیدگاه‌ها