کد خبر : 1853335 | 22 آبان 1401 ساعت 16:19 | 48.7K بازدید | 10 دیدگاه

آخرین پاس گل مهدی قبل از جام جهانی

این طارمی به گل نزدن عادت ندارد

مهدی طارمی با ثبت یک پاس گل، خود را برای آغاز جام جهانی آماده می کند.

این طارمی به گل نزدن عادت ندارد

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی پورتو و طارمی پیش از آغاز جام جهانی، شب گذشته در استادیوم بِسا برگزار شد که تیم سرجیو کونسیسائو توانست با کسب یک پیروزی شیرین و پر گل برابر بوآویشتا، به تعطیلات برود.

در این مسابقه، مهدی طارمی توانست با یک ضربه سر دیدنی، برای تیمش گلسازی کند. در دقیقه 64 و در لحظاتی که بازی یک بر صفر بود، روی یک ارسال به درون محوطه جریمه، طارمی با ضربه سر توپ را به استفن اوستاکیو سپرد و این بازیکن نیز با یک ضربه بغل پای دیدنی، اختلاف را به عدد 2 رساند.

1762686

البته طارمی دقایقی بعد تعویض شد و پورتو پس از آن به گل های سوم و چهارم رسید. در نهایت، مهاجم ایرانی بدون گلزنی، خود را به اردوی تیم ملی خواهد رساند تا پس از حضور در بازی تدارکاتی برابر تونس، برای مسابقه حساس برابر انگلیس آماده شود.

1762687

طارمی در شرایطی نتوانست دروازه بوآویشتا را باز کند که این ستاره بوشهری در 6 دیدار پیش از مسابقه دیشب، 6 مرتبه موفق به گلزنی شده بود و همین مسئله باعث افزایش انتظارات از این بازیکن شده بود.

هر چند که طارمی در این بازی فرصت گلزنی هم داشت اما در این امر ناموفق بود ولی یک بار دیگر روی گل های پورتو تأثیرگذاری مستقیم خود را نشان داد. شاید گل بعدی مهدی طارمی در جام جهانی به ثمر برسد. باید منتظر ماند.

1762688

دیدگاه‌ها