کد خبر : 1853337 | 22 آبان 1401 ساعت 16:36 | 513 بازدید | 0 دیدگاه

امضا تفاهم‌نامه فدراسیون تنیس روی میز با دانشگاه آزاد

تفاهم‌نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با فدراسیون تنیس روی میز منعقد شد.

امضا تفاهم‌نامه فدراسیون تنیس روی میز با دانشگاه آزاد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تفاهم نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون تنیس روی میز به امضای امیرعباس لشگری و مهرداد علی‌قارداشی رسید.

لشگری در نشست انعقاد این تفاهم‌نامه با اشاره به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزش کشور گفت: هم افزایی و افزایش همکاری ها با وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون های ورزشی در راستای کمک به ورزش ملی، از جمله برنامه های مهم مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی است که به جد پیگیری می شود.

 

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه به منظور توسعه فعالیت های آموزشی، پژوهشی، علمی و همچنین برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی از جمله جشنواره ها، همایش ها، کلاس های داوری و مربیگری، مسابقه ها و همچنین المپیادهای مرتبط با رشته ورزشی تنیس روی میز و در راستای ارتقای سطح سلامت و تندرستی جامعه، فراهم ساختن شرایط مناسب برای شناخت و شکوفایی استعدادهای ورزشی دانشگاه و همچنین ایجاد بستر مناسب به منظور توسعه تنیس روی میز در دانشگاه و کشور منعقد می شود.

او همچنین نخبه پروری، تلاش برای حفظ و ارتقای سلامت خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و توسعه ورزش همگانی بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه را نقطه عطف فعالیت های مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه در حوزه ورزش همگانی در سال جاری عنوان کرد.

لشگری با بیان اینکه امسال در مجموع 23 تیم مردان و بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ های ورزشی کشور حضور دارند، بر تداوم جوان گرایی و حمایت از استعدادهای ورزشی در این دانشگاه در راستای طرح از «پایه تا ستاره» تاکید کرد.

در این نشست، علی‌قارداشی نیز گفت: تیم‌های تنیس روی میز مردان و بانوان دانشگاه آزاد اسلامی سال هاست که در لیگ های برتر کشور، حضور درخشانی دارند و به حمایت از استعدادهای نوجوان و جوان و همچنین نخبه پروری می پردازند که بنیامین فرجی، از چهره های نوجوان مطرح در سطح جهان، یکی از آن هاست.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز، انعقاد تفاهم نامه را گامی بلند در راستای رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی موجود در دانشگاه و همچنین ایجاد بستر مناسب به منظور رشد این رشته مهیج مدرسه ای، دانشگاهی و خانوادگی دانست.

علی‌قارداشی با اشاره به نقش موثر ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی در تقویت تیم های ملی و تأثیرگذاری بر ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه ای کشور، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به ورزشکاران دانشگاهی و ملی پوشان، انگیزه مضاعفی برای ادامه تحصیل و ورزش می دهد و با توجه به انعقاد تفام نامه، امیدواریم با مشارکت دانشگاه، شاهد ارتباطات گسترده تر و توسعه فعالیت های فدراسیون تنیس روی میز در سطح کشور باشیم.

در این نشست که با حضور مهران احدی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان ایران و تیم دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد، طرفین بر عملیاتی شدن مفاد تفاهم نامه در زمان مقتضی تاکید کردند. بر همین اساس مقرر شد اردوی تیم های ملی تنیس روی میز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود. همچنین یک دوره داوری درجه 3 و یک دوره مربیگری درجه 3 در هر دو بخش مردان و بانوان برای دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده های آنان برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها