کد خبر : 1853339 | 22 آبان 1401 ساعت 16:35 | 22.1K بازدید | 5 دیدگاه

جام جهانی غیر قابل پیش‌بینی است

لواندوفسکی: بازی کنار مسی در بارسا رویایی است

روبرت لواندوفسکی در مورد رویارویی با آرژانتین و لیونل مسی در جام جهانی و شانس قهرمانی آلبی سلسته صحبت کرد. او به بازگشت احتمالی مسی به بارسا نیز واکنش مثبت نشان داد.

لواندوفسکی: بازی کنار مسی در بارسا رویایی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لهستان در جام جهانی با آرژانتین، مکزیک و عربستان همگروه است و به لطف حضور روبرت لواندوفسکی، برنده کفش طلای اروپا، خوشبین به صعود است.

1762697

لواندوفسکی که پس از جدایی از بایرن و رفتن به بارسا توانسته گل های زیادی برای تیم جدیدش بزند، در بهترین فرم به جام جهانی رسیده است. لوا در مورد شرایط لهستان به مارکا گفت:«این یک چالش بسیار بزرگ برای ما محسوب می شود و در گروه بسیار سختی هم قرار داریم. کار دشواری پیش رو داریم ولی این جام جهانی است و مهم است چگونه در هر بازی ظاهر شوید. چالشی بزرگ برای همه تیم ها در این مقطع از فصل خواهد بود. باید کاملا آماده باشیم و بدون توجه به اینکه نام حریف چه است و بازی چه اندازه دشوار خواهد بود، همه توان‌مان را در زمین بگذاریم.»

لوا در مورد شانس بیشتر آرژانتین برای اول شدن در گروه گفت:«آرژانتین با مسی بدون شک شانس اول صعود از گروه است. بیش از 30 بازی است که نباخته اند و خیلی هم خوب بازی می کنند. آنها از شانس های قهرمانی محسوب می شوند. برنامه تاکتیکی خاصی دارند و بر همان اساس کار می کنند.»

1758843

لواندوفسکی در مورد اینکه آیا فوتبال یک جام جهانی به مسی بدهکار است، گفت:«اگر 10 یا 15 سال اخیر را آنالیز کنیم، مسی و رونالدو بهترین بوده اند و در هر جام جهانی بیشترین توجه را به خود جلب کرده اند. هر دو اسطوره اند ولی از سوی دیگر فوتبال یک ورزش دراماتیک و غیر قابل پیش بینی است. نمی توان گفت در جام جهانی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. تکرار افتخارات مسی غیرممکن است و او حالا رویای فتح جام جهانی را دارد. این برای مسی و آرژانتین چالشی بزرگ است اما گفتم که جام جهانی غیر قابل پیش بینی است.»

لوا در مورد بازگشت احتمالی مسی به بارسا در تابستان سال بعد گفت:«مسی پاس هایی باورنکردنی به مهاجمان می دهد و از هر نظر درخشان و فوق العاده است. او می داند توپ را کجای زمین بفرستد و چگونه از لایه های دفاعی حریف عبور کند. از این حیث در دنیا نظیر ندارد. نمی دانم در آینده چه رخ خواهد داد ولی برای هر مهاجمی بازی کنار مسی یک رویاست و در این تردیدی نیست.»

دیدگاه‌ها