کد خبر : 1853353 | 22 آبان 1401 ساعت 18:25 | 76.1K بازدید | 7 دیدگاه

بی‌تلفات به سوی جام 2022:

خدا امروز به این سه فوق‌ستاره رحم کرد!

سه ستاره خط حمله پاری سن ژرمن با آمادگی کامل به دیدارهای جام جهانی رسیدند.

خدا امروز به این سه فوق‌ستاره رحم کرد!

به گزارش "ورزش سه"، امروز آخرین بازی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه پیش از شروع جام جهانی برگزار شد و این تیم در خانه خود با برتری درخشان 0-5 از سد اوسر گذشت. با توجه به تعدد ستاره های بزرگ در ترکیب این تیم، بسیاری نگران احتمال مصدومیت بازیکنانی مانند کیلیان امباپه، لیونل مسی و نیمار در آستانه شروع جام جهانی، بودند اما این اتفاق رخ نداد و هر سه بازیکن با سلامتی کامل این بازی را از سر گذراندند.

1762726

البته جالب اینجاست در به ثمر رسیدن پنج گل پاری سن ژرمن در دیدار امروز، فقط کیلیان امباپه موفق به زدن گل اول شد و این سه ستاره بزرگ نقشی در به ثمر رسیدن گل های بعدی ایفا نکردند. در دقیقه 75 بود که کریستوف گالتیه تصمیم به تعویض همزمان لیونل مسی و نیمار گرفت و این دو گلزن بزرگ و پرافتخار اهل آمریکای جنوبی، بدون هیچ مشکلی روانه اردوی تیم های ملی آرژانتین و برزیل می شوند.

اما کیلیان امباپه که هفته گذشته تعویض شده بود، این بار تا پایان 90 دقیقه در زمان ماند و او نیز بدون ابتلا به مصدومیت خاصی به اردوی تیم ملی فرانسه ملحق می شود. به نظر می رسید اغلب بازیکنان حاضر در جام جهانی در فاصله کوتاه تا آغاز این تورنمنت جانب احتیاط را در زمین رعایت می کنند و مسی، نیمار و امباپه نیز امروز از این قاعده مستثنی نبودند.

هر سه تیم برزیل، آرژانتین و فرانسه از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی محسوب می شوند و این سه بازیکن که رابطه پرفراز و نشیبی در یک سال اخیر داشته اند، به تنهایی می توانند ستاره جام و بهترین بازیکن تورنمنت لقب بگیرند.

1762734

دیدگاه‌ها