کد خبر : 1853375 | 22 آبان 1401 ساعت 19:38 | 14.8K بازدید | 4 دیدگاه

گالتیه: نگران مصدومیت مسی، امباپه و نیمار بودم

کریستوف گالتیه اعتراف کرد نگران مصدومیت لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه در بازی پاری سن ژرمن قبل از جام جهانی بوده است.

گالتیه: نگران مصدومیت مسی، امباپه و نیمار بودم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن عصر امروز و در آخرین دیدار خود قبل از جام جهانی نمایش بسیار خوبی ارائه داده و با نتیجه درخشان 0-5 از سد اوسر گذشت. هیچ کدام از ستاره های بزرگ این تیم فرانسوی در این دیدار دچار مصدومیت نشدند و کریستوف گالتیه فاش کرد که در طول 90 دقیقه نگران رخ دادن این اتفاق بوده است.

کریستوف گالتیه گفت: "بعدازظهر فوق العاده ای بود. حتی نمی توانم بگویم تقریبا عالی، بلکه نمایش تیم در دیدار امروز برابر اوسر بسیار عالی بود. ما در طول 90 دقیقه فقط یک فرصت برای گلزنی به حریف دادیم و همه بازیکنان حاضر در ترکیب پاری سن ژرمن با جدیت قصد کسب پیروزی برابر اوسر را داشتند. به نظر هیچ کس به طور خاص نگران حضور در جام جهانی نبود.

1754078

شاید این من بودم که بیش از همه نگرانی داشتم. به همین دلیل می‌خواستم خیال نیمار و لیونل مسی را راحت کنم و آنها را تعویض کردم. البته کیلیان امباپه در زمین ماند و او فقط 23 سال سن دارد. نیمار در اواسط هفته و در یک جلسه تمرینی مجبور به ترک زمین شد و لیونل مسی نیز در حال گذراندن مشکل ساق پای خود بود.

مقطع برگزاری جام جهانی و تعطیلی بین فصل؟ من در این مدت از بودن در کنار خانواده و نوه ام استفاده خواهم کرد و لذت می برم. سپس به مدت چهار روز به دوحه سفر خواهم کرد تا در کنار رئیس باشگاه پاری سن ژرمن و مدیران تیم، سه بازی جام جهانی از جمله دیدارهای تیم ملی فرانسه در این تورنمنت را ببینم."

دیدگاه‌ها