کد خبر : 1853389 | 22 آبان 1401 ساعت 21:05 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت رم از خط‌خورده‌های انگلیسی باشگاه

باشگاه رم با انتقاد از تصمیم گرت ساوت‌گیت برای دعوت نکردن دو ستاره انگلیسی این تیم برای حضور در جام جهانی می‌گوید علت این تصمیم را نمی‌تواند درک کند.

حمایت رم از خط‌خورده‌های انگلیسی باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، تامی آبراهام و کریس اسمالینگ، دو ستاره انگلیسی باشگاه آاس رم، در فهرست نهایی تیم ملی انگلیس برای شرکت در جام جهانی 2022 قطر جایی نداشتند. آبراهام و اسمالینگ مدتی است با پیراهن جالوروسی درخشان ظاهر شده‌اند و دعوت نشدن‌شان به تیم ملی واکنش‌های زیادی داشته است.

باشگاه رم رسما به حمایت از آبراهام و اسمالینگ برخاسته و تیاگو پینتو، مدیر ورزشی باشگاه، می‌گوید تصمیم ساوت‌گیت برای این باشگاه قابل قبول نیست و او هر چه فکر می‌کند نمی‌تواند علت دعوت نشدن این دو ستاره انگلیسی را درک کند.

1762808

پینتو امروز در این باره گفت:" من نمی‌توانم دعوت نشدن آبراهام و اسمالینگ را بپذیرم. سعی می‌کنند علت دعوت نشدن بعضی بازیکن‌ها را به شرایط‌شان در باشگاه‌ها ربط بدهند. اگر این را بپذیریم، درباره دعوت نشدن آبراهام و اسمالینگ چه می‌شود گفت؟

فرض کنیم تامی را به این علت به تیم ملی دعوت نکرده‌اند که او در یک ماه گذشته برای رم گلزنی نکرده ولی برای مثال آنها کسی را دعوت کرده‌اند که دیروز برای باشگاهش روی نیمکت نشسته بود. اگر بخواهیم این معیار را قبول کنیم پس اسمالینگ حتما باید در انگلیس به عنوان بازیکن فیکس به میدان برود".

تامی آبراهام از زمانی که با ترک چلسی به رم پیوسته احیا شده و آمار فوق‌العاده‌ای داشته است. او در 53 بازی برای جالوروسی 27 گل به ثمر رسانده و با هدایت ژوزه مورینیو قهرمان لیگ کنفرانس شده است.

دیدگاه‌ها