کد خبر : 1853397 | 22 آبان 1401 ساعت 22:13 | 41.3K بازدید | 5 دیدگاه

بازگشت شگفت‌انگیز فاینورد با ۵ گل؛

جهانبخش قبل از جام جهانی گل ساخت(عکس)

فاینورد با بازی تعویضی ستاره ایرانی خود به برتری مقابل اکسلسیور رسید.

جهانبخش قبل از جام جهانی گل ساخت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته چهاردهم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که برای چهارمین بازی پیاپی علیرضا جهانبخش را در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۹:۱۵ امشب در استادیوم د کویپ مقابل تیم رده دوازدهمی اکسلسیور قرار گرفت.

یاران جهانبخش شروع غیرمنتظره‌ای در دیدار خانگی امروز داشتند و در دقیقه ۴ دروازه خود را مقابل اکسلسیور باز شده دیدند، اما پس از آن بازگشت فوق‌العاده و نتیجه عجیبی رقم زدند و توانستند پنج بار دروازه مهمان‌شان را باز کنند.

تیم فوتبال فاینورد که در دو هفته گذشته لیگ اردیویسه هلند به پیروزی رسیده بود، امشب هم بردهای خود را ادامه داد و موفق شد به پیروزی پُر گل خانگی مقابل اکسلسیور دست پیدا کند.

فاینورد که تا پیش از مسابقه امشب در امتیاز ۳۰ با تیم‌های آژاکس و آیندهوون برابر و یک بازی کمتر از آنها انجام داده بود، با برتری ۵ بر یک مقابل اکسلسیور ۳۳ امتیازی شد و در شروع تعطیلات، به تنهایی در صدر جدول لیگ اردیویسه هلند ایستاد.

علیرضا جهانبخش که در دقیقه ۶۹ به‌عنوان آخرین تعویضی فاینورد مقابل اکسلسیور وارد زمین شد و یک شوت در چارچوب، ۲۶ لمس توپ، ۱۵ پاس صحیح، دو دریبل موفق، دو برتری در نبردهای زمینی و یک ارسال دقیق داشت، در دقیقه ۷۸ پاس گل پنجم تیمش را ساخت و تاثیرگذار ظاهر شد.

ملی‌پوش ایرانی فاینورد که خود را آماده سفر به دوحه و حضور در اردوی شاگردان کارلوس کی‌روش می‌کند، در دهمین بازی فصل خود مقابل اکسلسیور با یک پاس در عرض از میانه زمین به جناح راست، پاتریک والمارک را صاحب توپ کرد تا این بازیکن تعویضی پس از سه دریبل پیاپی و شوت از زاویه بسته، گل پنجم را بزند و برتری فاینورد را پُرگل‌تر کند.

1762828
جهانبخش در دقیقه ۷۸ با این پاس از میانه زمین به سمت راست، والمارک را راه انداخت تا گل پنجم فاینورد به ثمر برسد

دیدگاه‌ها