کد خبر : 1853402 | 22 آبان 1401 ساعت 23:17 | 58.4K بازدید | 8 دیدگاه

رونالدوی جدید یونایتد آرژانتینی است

الخاندرو گارناچو که امشب در دقیقه 93 گل پیروزی یونایتد را به ثمر رساند به یکی از ستاره‌های مهم شیاطین سرخ تبدیل شده است.

رونالدوی جدید یونایتد آرژانتینی است

به گزارش "ورزش سه"، الخاندرو گارناچو مهاجم و وینگر آرژانتینی درحالیکه 18 سال سن دارد در فصل جاری با هدایت اریک تن‌هاخ به یکی از پدیده‌های لیگ برتر تبدیل شده است.

نام گارناچو امشب بار دیگر مورد توجه قرار گرفت چرا که او در دقیقه 90+3 دیدار تیمش با فولام موفق شد گل پیروزی بخش شیاطین سرخ را به ثمر برساند تا منچستریونایتد نیمه اول فصل را با یک پیروزی به پایان برساند.

1762853

نود دقیقه قانونی بازی یونایتد و فولام با تساوی 1-1 به پایان رسید و درحالیکه سه دقیقه از وقتهای تلف‌شده گذشته بود ستاره آرژانتینی جوان یونایتد برای تیمش کار بزرگی کرد و پیروزی را برای شاگردان تن‌هاخ به ارمغان آورد. در دقیقه 90+3 لوک شاو در جناح چپ توپ را به گارناچو رساند و او با یک حرکت ترکیبی تمرین‌شده با اریکسن توپ را در محوطه جریمه فولام دریافت کرد. او موفق شد از کوردوا مدافع حریف عبور کرده و با شوتی کم‌ارتفاع لنو را هم شکست داده و دومین گل یونایتد را به ثمر برساند. یونایتد به لطف این گل درخشان گارناچو این بازی را با پیروزی 2-1 به پایان برد.

در بازی قبلی منچستریونایتد که پنج‌شنبه در جام اتحادیه مقابل استون‌ویلا برگزار شد هم گارناچو برای تیمش درخشید. این ستاره جوان آرژانتینی در آن بازی هم در دقیقه 62 به فان‌دبیک وارد زمین شد و در نزدیک به 30 دقیقه حضورش در میدان دو پاس گل داد. او در دقیقه 78 برونو فرناندس را در موقعیتی عالی صاحب توپ کرد تا گل سوم یونایتد به ثمر برسد. در دقیقه 90 هم پاس گارناچو به مک‌تامینی گل چهارم یونایتد را در پی داشت تا شاگردان تن‌هاخ 4-2 به پیروزی برسند.

این فوتبالیست 18ساله آرژانتینی که امشب هم در دقیقه 72 به جای آنتونی مارسیال وارد زمین شد حالا به تعویض طلایی اریک تن‌هاخ تبدیل شده است و نوید ظهور یک ستاره جدید آرژانتینی در لیگ برتر را می‌دهد.

او کریستیانو رونالدو را الگوی خود می‌داند و بارها در شادی‌های بعد از گل خود به شادی‌های مشهور کریستیانو ارجاع داده است. یونایتد حالا با خیال راحت‌تر می‌تواند در انتظار دوران بعد از کریستیانو رونالدو باشد چرا که این پدیده 18ساله آرژانتینی در سالهای پیش رو می‌تواند نقش کریستیانوی جدید را در این تیم پر کند. 

1762855

دیدگاه‌ها