کد خبر : 1853408 | 23 آبان 1401 ساعت 00:09 | 58K بازدید | 38 دیدگاه

اخباری، گلر جامانده از سفر به قطر

ایران دومین تیم جام جهانی با چهار دروازه‌بان

فهرست تیم ملی برای حضور در جام جهانی در شرایطی اعلام شد که چهار گلر مسافر قطر هستند.

ایران دومین تیم جام جهانی با چهار دروازه‌بان

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره و پس از کش و قوس فراوان، فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای سفر به قطر، یکشنبه شب از سوی کارلوس کی روش اعلام شد. این اسامی، چند نکته مهم را در پی داشت که مهمترین آن، دعوت از 25 بازیکن است. این در حالی است که هر تیم می تواند 26 نفر را با خود به قطر ببرد.

مسئله دیگر، دعوت از چهار دروازه بان برای حضور در جام جهانی است. کی روش تصمیم گرفت تا فقط روی نام محمدرضا اخباری خط قرمز بکشد و علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، امیر عابدزاده و پیام نیازمند را با خود به قطر ببرد.

در اختیار داشتن چهار دروازه بان برای حضور در جام جهانی، در نوع خود جالب توجه و البته عجیب است. تاکنون فقط پنج تیم، اسامی نهایی خود برای حضور در جام جهانی را اعلام نکرده اند و از میان 27 کشور دیگر، ایران و سوئیس تنها تیم هایی هستند که تصمیم گرفته اند چهار دروازه بان را برای قطر انتخاب کند.

چند روز پیش یک لیست غیررسمی از تیم ملی تونس منتشر شد که این کشور آفریقایی چهار گلر را در فهرست 26 نفره خود قرار داده که این مسئله صحت ندارد و هنوز فدراسیون فوتبال این کشور، لیست رسمی خود را اعلام نکرده است.

پیش از این، فرانسه تیمی بود که 25 بازیکن را در فهرست مسافران به قطر قرار داد و حالا ایران نیز به دیگر کشور حاضر در جام جهانی تبدیل می شود که ترجیح داده یک بازیکن کمتر را به جام جهانی ببرد.

البته هنوز تیم ها برای آخرین ویرایش فهرست خود زمان دارند و ممکن است کارلوس کی روش یک بازیکن دیگر را به لیست کنونی خود اضافه کند.

دیدگاه‌ها