کد خبر : 1853424 | 23 آبان 1401 ساعت 08:35 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع فرانسوی از اسطوره‌های آرسنال الگو می‌گیرد

مدافع جوانِ توپچی‌ها، پس از دعوت شدن به تیم ملی فرانسه رویای قهرمانی در سرش دارد و می‌خواهد راه بزرگانِ فرانسویِ آرسنال را پیش بگیرد.

مدافع فرانسوی از اسطوره‌های آرسنال الگو می‌گیرد

به گزارش ورزش سه، پس از درخشش های خیره‌کننده ویلیام سالیبا در قلب خطر دفاعی توپچی‌ها، این مدافع 21 ساله توانست نظر دیدیه دشان را نسبت به خود جلب کند تا یکی از اعضای تیم ملی فرانسه، در جام جهانی 2022 قطر باشد.

سالیبا، فقط با 7 بازی ملی که در کارنامه خود دارد، یکی از 9 مدافعی است که توسط سرمربی خروس‌ها به جام جهانی دعوت شده است.

مدافع توپچی‌ها چند ثانیه قبل از شروع بازی آرسنال مقابل برایتون در کارابائو کاپ، متوجه شد که در لیست اعلامیِ دیدیه دشان برای جام جهانی 2022 حضور دارد و پس از این دیدار در حضور خبرنگاران از تمایل خود برای قهرمانی فرانسه و الگو گرفتن از اسطوره‌های فرانسوی آرسنال نظیر تیری هانری و  پاتریک ویرا صحبت کرده است.

سالیبا به خبرنگاران گفت: 

"من قصد دارم یکی از فرانسوی‌هایی باشم که بتوانم مانند رابرت پیرس، پاتریک ویرا یا تیری هانری موفقیت های ملی و باشگاهی به دست آورم. از حضور در تیم فرانسه بسیار خوشحال و سپاسگزارم. در فرانسه مدافعان خوب زیادی داریم ولی من واقعا مایل بودم در جام جهانی حضور داشته باشم. اگر اسم من را در لیست می‌بینید به این خاطر است که توانستم فصل خوبی را با آرسنال شروع کنم. " 

1762895

در ادامه از سالیبا راجع به اولین خاطره اش از جام جهانی پرسیده شد. اولین خاطره مدافع 21 ساله از این تورنومنت، دیدارِ فینال سال 2006 میان فرانسه و ایتالیا بود که با شکست فرانسه در ضربات پنالتی همراه شد.

مدافع فرانسوی در این باره گفت: "آن بازی اولین موردی بود که در جام جهانی دیدم و به یاد دارم، اما اصلا خاطره خوبی برایم نبود." 

سالیبا قبل از پیوستن به اردوی فرانسه برای آماده شدن در جام جهانی، روز شنبه در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر در خانه ولورهمپتون به مصاف این تیم خواهد رفت.

دیدگاه‌ها