کد خبر : 1853425 | 23 آبان 1401 ساعت 08:43 | 33K بازدید | 4 دیدگاه

او هنوز بهترین گزینه سمت راست انگلیس است

کیه‌ران تریپیه در فصل جاری عملکرد درخشانی در پیراهن نیوکسل داشته و بهترین گزینه برای سمت راست تیم ملی انگلیس محسوب می‌شود.

او هنوز بهترین گزینه سمت راست انگلیس است

به گزارش "ورزش سه"، در ژانویه سال گذشته کیه‌ران تریپیه، اتلتیکو مادرید را به مقصد شهر نیوکسل ترک کرد تا مجددا در کشورش فوتبال بازی کند. تریپیه یکی از خریدهای منطقی و حساب شده مدیران نیوکاسل بود و در حال حاضر بازوبند کاپیتانی کلاغ‌ها به او واگذار شده و رهبری تیم ادی هاو در مستطیل سبز را بر عهده گرفته است.

مدافع-هافبک 32 ساله انگلیسی در تمامی دیدارهای این فصل نیوکاسل به میدان رفته و با آمار دفاعی فوق‌العاده‌ای که از خود ثبت کرده، بهترین مدافع راست لیگ بوده است.

1762897

این مدافع با تجربه تا اینجای کار 32 بار در این فصل موقعیت خلق کرده که 20 مورد آن از روی ضربات شروع مجدد انجام شده است که از این حیث به ترتیب رتبه دوم و سوم در لیگ را به خود اختصاص داده است.

تریپیه با 121 سانتر، بیشترین سانتر را بین مدافعان لیگ برتر ثبت کرده که 50 مورد آن با موفقیت به مقصد رسیده است. همچنین با ارسال 177 پاس در محوطه جریمه حریفان بهترین آمار در لیگ انگلیس را دارد.

باشگاه نیوکسل پس از برد مقابل چلسی، به بهترین نحو و با بالاترین روحیه ممکن وارد تعطیلات باشگاهی می‌شود و تریپیه با تجربه و مهارت بالایی که در این فصل از خود به نمایش گذاشته، از میان ترنت الکساندر آرنولد و کایل واکر، محتمل‌ترین گزینه برای پست وینگ-بک انگلیس در جام جهانی خواهد بود. او در جام جهانی قبلی هم در این پست برای سه‌شیرها به میدان رفته بود و اکنون بعد از ۴ سال همچنان جلوتر از رقبا می‌تواند در ترکیب اصلی تیم گرت ساوت‌گیت باشد.

1762898

دیدگاه‌ها