کد خبر : 1853428 | 23 آبان 1401 ساعت 08:14 | 8.1K بازدید | 5 دیدگاه

اریکسن: انتظارم برای اولین گل خیلی طولانی شد

کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی شیاطین سرخ، پس از برد لحظه آخری مقابل فولام با خبرنگاران صحبت کرد.

اریکسن: انتظارم برای اولین گل خیلی طولانی شد

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار شیاطین سرخ قبل از آغاز رقابت های جام جهانی، در ورزشگاه کریون کاتج و در مقابل فولام انجام شد. در این دیدارِ دشوار و نفس‌گیر، کریستین اریکسن در دقیقه 14 اولین گل خودش برای منچستر را به ثمر رساند و یونایتد را از حریف خود پیش انداخت.
سپس در نیمه دوم دنیل جیمز بازیکن سابق منچستر برای فولام وارد میدان شد و فقط دو دقیقه بعد، دروازه تیم سابق خود را باز کرد و بدونِ اینکه خوشحالی بعد گل انجام دهد، کار را به تساوی کشاند.
در نهایت و در واپسین لحظاتِ بازی، ستاره جوان و مستعد آرژانتینی یعنی آلخاندرو گارناچو در ثانیه‌های پایانی گلزنی کرد و پیروزی شیرینی را برای هواداران این تیم رقم زد.

کریستین اریکسن با گل و پاس گلی که به ثمر رساند، از بهترین بازیکنان این دیدار بود و پس از بازی راجع به احساسش از زدن اولین گل با پیراهن یونایتد، صحبت کرد:"بازی سختی بود ولی پیروزی در دقیقه آخر حس خوبی دارد.
شاید می‌بایست قبل از گل دیر هنگام، گل‌های بسیار بیشتری به ثمر می‌رساندیم. اما دست از تلاش نکشیدیم و این به ذهنیت تیم برمی‌گردد. انتظار برای گل اولم خیلی طول کشید. احساس می‌کنم قبلا چند گل به تیم بدهکار بودم، بنابراین خیلی خوشحالم. البته باید دو گل می‌زدم!

1762906

در طول این فصل شکست‌هایی را تجربه کردیم که انتظارشان را نداشتیم ولی همیشه بازگشت خوبی نسبت به آنها داشتیم. به نظرم تا به اینجای راه می‌توانیم از عملکردمان راضی باشیم. باید ببینیم نظر سرمربی چیست."

اریکسن، در این فصل 6 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده و مهره‌ای قابل اعتماد برای اریک تن هاخ محسوب می‌شود. پس از این دیدار، او راهی جام جهانی خواهد شد تا به عنوان کاپیتان تیم ملی دانمارک در روز سوم رقابت‌های جام جهانی، مقابل تونس قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها