کد خبر : 1853435 | 23 آبان 1401 ساعت 09:45 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

فقط به جام قهرمانی می‌اندیشیم

همچنان منتظر کشتی‌گیران روس هستیم

مسئولان تیم کشتی انبوه‌سازان هوتن سعی دارند تیمشان را هر چه بهتر برای حضور در نیمه نهایی لیگ برتر تجهیز کرده و زمینه جذب کشتی‌گیران روسی خود را فراهم کنند.

همچنان منتظر کشتی‌گیران روس هستیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، یکی از تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد، تیم انبوه‌سازان هوتن است که مدیریت فنی این تیم را کمیل قاسمی قهرمان سنگین وزن جهان و المپیک بر عهده دارد.

در همین راستا کمیل قاسمی در آستانه حضور تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد به گفت: از ابتدای این مسابقات عزم خود را جزم کردیم تا برای قهرمانی گام برداریم و به چیزی جز این هدف بزرگ فکر نکنیم. برنامه‌های مدون و متعددی از آغاز پیکارها اجرایی شد که یکی از همین برنامه‌ها، جذب دو آزادکار نامدار روسی برای حضور در مراحل نهایی لیگ برتراست.

وی به پیروزی هفته گذشته تیمش برابر نماینده تاکستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تیم ما روز به روز از شرایط بهتری برخوردار می‌شود و پیروزی‌های متوالی ما توانسته تا حد زیادی عطش بچه‌ها برای رسیدن به فینال را بیشتر کند. هم اکنون نیز مهیای حضور در نیمه نهایی می‌شویم و امیدوارم همه چیز طبق برنامه پیش برود و بتوانیم به همین شکل به فینال لیگ برتر راه یابیم.

قاسمی در خصوص جذب دو آزادکار عنوان دار روس نیز گفت: جذب دو آزادکار سرشناس روسی در دستور کار قرار دارد و فعلاً منتظر انجام اقدامات لازم برای ورود آنها به ایران هستیم. بدین ترتیب ما به زودی کودیف و جمال‌اف را در اوزان ۶۵ و ۷۴ کیلوگرم را در اختیار خواهیم داشت تا از این نفرات در مرحله نیمه نهایی استفاده کنیم.

وی افزود: البته هنوز ترکیب اصلی تیم ما برای نیمه نهایی مشخص نشده اما آنچه مسلم است بهترین نفرات را طبق برنامه به میدان می‌فرستیم تا با شکست حریفمان راهی دیدار فینال شویم. هر چند که در این مرحله حریف سرسختی پیش رو داریم، اما کادر مدیریتی، فنی و همه کشتی‌گیران تیم ما از قهرمانان جهان و آسیا هستند که برای رسیدن به قهرمانی تجربه و انگیزه بالایی دارند.

در پایان دور مقدماتی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که طی آن تیم پتروپالایش بلیش تاکستان به مصاف ستارگان ساری می‌رود و تیم بانک شهر هم باید رودرروی انبوه سازان هوتن قرار گیرد. بدین ترتیب تیم‌های برنده به فینال می‌روند و تیم‌های بازنده هم در دیدار رده‌بندی مصاف خواهند کرد.

دیدگاه‌ها