کد خبر : 1853461 | 23 آبان 1401 ساعت 12:06 | 23.4K بازدید | 6 دیدگاه

گابریل ژسوس:

نیمار بهترین بازیکنی است که کنارش بازی کرده‌ام

گابریل ژسوس، ستاره برزیلی، در آستانه جام جهانی 2022 از توانایی‌های نیمار در زمین تمجید کرد.

نیمار بهترین بازیکنی است که کنارش بازی کرده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل با بازیکنانی درخشان و قدرتمند قدم به جام جهانی خواهد گذاشت و از نظر بسیاری آنها مدعی اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها می‌دانند. 
نیمار یکی از بازیکنانی است که در طول این سال‌ها همیشه در جمع برترین‌ها قرار داشته و از نظر بسیاری او یکی از بازیکنان برتر حاضر در رقابت‌های جام جهانی 2022 خواهد بود و معتقدند که او می‌تواند برگ برنده تیم تیته باشد. 
ژسوس در گفتگو با اسکای اسپورت با تمجید از این ستاره پاری سن ژرمن اظهار داشت:« اولین باری که کنار او بازی کردم سال 2016 بود. ما با هم به المپیک رفتیم و از آنجا به بعد در کنار هم بازی کردیم. او به عنوان یک بازیکن واقعا باورنکردنی است. من فکر می‌کنم بهترین بازیکنی که کنارش در زمین بازی کرده‌ام نیمار است.»

1762995

این ستاره آرسنال با اشاره به روابط خوبش با نیمار در بیرون زمین اضافه کرد:« او در بیرون از زمین هم فوق‌العاده است. او واقعا انسان خوبی است. بسیار متواضع است و دوست دارد همیشه در کنار خانواده و دوستانش باشد. زندگی یک بازیکن فوتبال واقعا سخت است اما او همچنان دوستان نزدیک و خانواده‌اش را حفظ کرده و این برای من اهمیت خیلی زیادی دارد. او واقعا مرد خوبی است و به عنوان بازیکن هم همه از شرایط او باخبر هستند.»
او در پاسخ به این سوال که نیمار از نزدیک چه رفتاری با دیگران دارد گفت:« او همیشه در حال شوخی کردن، رقصیدن و آواز خواندن است. او یکی از بامزه‌ترین و جالب‌ترین آدم‌هایی است که تا به حال دیده‌ام.»

 

دیدگاه‌ها