کد خبر : 1853464 | 23 آبان 1401 ساعت 12:21 | 21.2K بازدید | 4 دیدگاه

هیچ اطلاعی ندارم و اظهارنظر نمی‌کنم؛

پاسخ نایب رییس فدراسیون به شایعات پیرامون آزمون

نایب رییس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگاران درباره آخرین شرایط تیم ملی توضیح داد.

پاسخ نایب رییس فدراسیون به شایعات پیرامون آزمون

به گزارش "ورزش سه"، منصور قنبرزاده، نایب رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به قطر در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: امروز شاهد بودید که رییس محترم فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و اعضای هیئت رییسه در خدمت دوستان بودند و آخرین تمرینی را که در ایران برگزار می‌شود، مشاهده کردند.

وی افزود: واقعیت این است که آقای کی‌روش در این فرصت کم وحدت، همدلی، نظم و انضباط و دیسیپلینی را در تیم ملی ایجاد کرده که واقعا جای تشکر دارد؛ هم از ایشان و هم کادرفنی، کادر سرپرستی، کادر مدیریتی، ریاست محترم فدراسیون جناب آقای تاج که این تعامل و وحدت و همبستگی را ایجاد کردند و من با این شرایط و همدلی، بسیار امیدوار هستم که تیم نتیجه خوبی را رقم بزند و مردم کشورمان را شاد و سرافراز کند.

قنبرزاده در مورد لغو نشست خبری روز گذشته کارلوس کی‌روش و شایعاتی که درباره حذف نام سردار آزمون از لیست تیم ملی وجود داشت، عنوان کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم و اجازه بدهید اظهار نظری نکنم ولی از اصحاب رسانه که همیشه کمک کرده‌اند، می‌خواهم که در آستانه جام جهانی، صحبت‌ها و سوالات و فرآیند در جهت وحدت و همدلی باشد.

او درباره شرایط اسکان تیم ملی در قطر توضیح داد: طبق اطلاعاتی که به هیئت رییسه واصل شده، مسئولین اجرایی فدراسیون علی‌رغم زمان کمی که وجود داشته، نهایت تلاش خودشان را کرده‌اند و طبق گزارشی که رسیده، جای نگرانی در خصوص اسکان تیم ملی وجود ندارد و شرایط و تمهیدات خوبی فراهم شده است. بعضا پیش آمده که آقای تاج در طول هفته گذشته، صبح به قطر رفته‌اند و شب برگشته‌اند؛ ایشان خودشان پای کار بودند و همه چیز را رصد کردند و زیر نظر داشتند.

1757965

قنبرزاده در خصوص گلایه‌های کی‌روش درباره نحوه آماده‌سازی تیم ملی و در پاسخ به اینکه آیا مسئولان فدراسیون فوتبال، انتظارات سرمربی را برآورده کرده‌اند گفت: اگر بخواهیم با کشورهای اروپایی، آمریکایی، برزیل و کره مقایسه کنیم، امکانات ما بسیار کمتر بود و این یک واقعیت است ولی در حد توان شرایط مهیا شد؛ با توجه به اینکه تیم مدیریتی فدراسیون هم ۸ شهریور آمد و دو روز بعد هم کادرفنی و آقای کی‌روش آمدند، چیزی که در توان بوده، انجام شده است. همان‌طور که آقای کی‌روش گفت شاید ایده‌آل نباشد اما داشته‌ها و امکانات و دارایی ما همین‌قدر بوده و من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال و مجموعه ورزش کشور، در‌ حد امکاناتی که داشته، کم نگذاشته است. البته آقای کی‌روش هم حق دارند و انتظار ایشان این است که شرایط کاملا ایده‌آل باشد اما بارها خودشان هم گفته‌اند که در مقایسه با تیم‌های دیگر، امکانات ما کم بوده ولی در حد امکانات کشور ما، فکر می‌کنم ایشان هم راضی بودند.

قنبرزاده درباره برنامه دیدار اعضای تیم ملی با رییس جمهور بیان کرد: نهاد ریاست جمهوری دعوتی داشتند و خوشحال هستیم که ریاست محترم جمهور، از کادر و بازیکنان تیم ملی، هیئت رییسه و مسئولان فدراسیون فوتبال دعوت کرده‌اند و انشاالله امروز همانطور که جناب آقای دکتر فروردین گفتند، اعضای تیم خدمت آقای رییس جمهور هستند. خوشحالیم که ایشان هم به عنوان ریاست جمهوری کشور، موضوعات را تعقیب می‌کنند و این هم یک دلگرمی است و امیدواریم پشتوانه‌ای برای موفقیت باشد.

دیدگاه‌ها