کد خبر : 1853482 | 23 آبان 1401 ساعت 13:33 | 14.4K بازدید | 2 دیدگاه

برای تیم بازی کنید نه برای خودتان

در تمرین آخر تیم ملی: واپسین فریادهای کی‌روش

آخرین تمرین تیم ملی با نکات ویژه‌ای به پایان رسید. از آموزش پرتاب اوت توسط کی‌روش تا مهاجم شدن شجاع خلیل‌زاده در بازی دوستانه.

در تمرین آخر تیم ملی: واپسین فریادهای کی‌روش

به گزارش “ورزش سه” آخرین تمرین تیم ملی قبل از اعزام به قطر برای حضور در مسابقات جام جهانی در حالی به پایان رسید که پس از ۲۴ ساعت ملتهب و با شایعات مختلف، فضای آرامی حاکم شده است. هم‌چنین اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به همراه یکی از نمایندگان مجلس با حضور در کمپ تیم‌های ملی در لحظات آخر نیز حمایت خود از تیم ملی را انجام دادند.

حاشیه‌های تمرین امروز را به صورت خلاصه‌وار مطالعه کنید:

*پس از لغو کنفرانس خبری روز گذشته کارلوس کی‌روش، خبرنگاران زیادی برای پوشش تمرین امروز به کمپ تیم‌های ملی آمده بودند و همین باعث شد فضا شلوغ‌تر از روزهای گذشته باشد.

*علی‌رغم اینکه اعلام شده بود از ساعت ۱۰ تمرینات شروع می‌شود، اما این تمرین با حدود ۱۵ دقیقه تاخیر آغاز شد.

*در ابتدای تمرین محسن معتمدکیا، مدیر رسانه تیم ملی اعلام کرد امروز مصاحبه‌ای انجام نمی‌شود. با این حال بعد از چند دقیقه کارلوس کی‌روش پیش خبرنگاران آمد و چند دقیقه‌ای صحبت کرد.

*سرمربی پرتغالی تیم ملی از خبرنگاران بابت لغو کنفرانس روز گذشته عذرخواهی کرد اما توضیح شفافی درباره علت آن ارائه نداد.

* بازیکنان تیم ملی پس از حضور در ساختمان پک راس ساعت ۱۰:۱۰ به زمین آمدند و زیر نظر ریکاردو سیلوا به گرم کردن بدن هایشان مشغول شدند.

* محمد مهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، مهدی محمد نبی و منصور قنبرزاده نواب  رئیس فدراسیون، طهمورث حیدری، احسان اصولی و خداداد افشاریان از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون هم در این تمرین حضور داشتند.

فوتبال درون تیمی ۹ به ۹ بین تیم اصلی و بازیکنان جوان در نیمی از زمین بخش بعدی تمرین بود که در این بخش حسینی، نیازمند و بیرانوند به تناوب جای خود را درون دروازه دو تیم تغییر می‌دادند. مرتضی پورعلی گنجی و شجاع خلیل‌زاده نیز جای خود را در مرکز خط دفاع و خط حمله عوض  می‌کردند.

1763035

* پس از گذشت حدود ۴۰ دقیقه از شروع تمرین، اعضای تیم ملی نوجوانان هم وارد زمین شماره دو شدند.

* کی‌روش هنگام بازی درون تیمی بر سر ابوالفضل جلالی فریاد زد و به او گفت که «موقع حمله چرا جلو نمی‌روی؟»

* بازی انفرادی ملی‌پوشان باعث توقف بازی از سوی کی‌روش شد و خطاب به ملی‌پوشان گفت: «برای تیم بازی کنید، برای خودتان بازی نکنید!»

1763037

* یکی از نکات جالب تمرین امروز این بود که کی‌روش تصمیم گرفت نحوه صحیح پرتاب اوت و جاگیری بازیکنان در زمان ارسال توپ را در صحنه ای از فوتبال درون تیمی به شاگردانش آموزش بدهد.

* برخلاف اعلام قبلی مبنی بر پوشش خبری رسانه ها در ۲۰ دقیقه ابتدایی تمرین، خبرنگاران و عکاسان با مجوز کی‌روش تا پایان در تمرین امروز حضور داشتند.

* در پایان این بازی درون تیمی که با تک گل شجاع خلیل‌زاده یک بر صفر به سود تیم اصلی تمام شد، کی‌روش از بازیکنان خواست مانند دیدارهای رسمی در پایان بازی همدیگر را در آغوش گرفته و با یکدیگر خداحافظی کردند.

1763038

* پس از اتمام تمرین بازیکنان با اعضای هیئت رئیسه خوش و بش کرده و برخی بازیکنان تیم اصلی با نفرات تیم نوجوانان، فروردین و اعضای هیات رئیسه عکس یادگاری گرفتند.

1763039

*بازیکنان تیم ملی پس از اتمام تمرین راهی هتل المپیک شدند تا آماده دیدار با رئیس جمهور و سفر به دوحه باشند.

*سپس اعضای تیم ملی با پوشیدن کت و‌ شلوار و البته در میان استقبال برخی مسئولین سوار بر اتوبوس تیم ملی شدند و هتل المپیک را به مقصد نهاد ریاست جمهوری و سپس فرودگاه ترک کردند.

1763040

کاروان تیم ملی ایران امروز ساعت ۱۶:۳۰ تهران را به مقصد دوحه ترک می‌کند.

دیدگاه‌ها