کد خبر : 1853486 | 23 آبان 1401 ساعت 13:54 | 53K بازدید | 13 دیدگاه

بدرقه با قرآن و اسپند و حرفهای مادر یک شهید

خوش‌تیپ‌های جام جهانی ایران را ترک می‌کنند

بدرقه بازیکنان تیم ملی به قطر در ازدحام مقابل هتل المپیک به اتمام رسید.

خوش‌تیپ‌های جام جهانی ایران را ترک می‌کنند

به گزارش ورزش سه، در شلوغی مقابل در هتل المپیک جای سوزن انداختن نیست . خبرنگاران هم بعد از دقاقی معطلی خود را به اینجا رسانده‌اند تا آخرین فریم ها را از بازیکنان تیم ملی بگیرند. ملی‌پوشهای خسته‌ای که بعد از انجام این تمرین راهی هتل المپیک شده و خود را آماده مراسم بدرقه کردند؛ مراسمی که ساعتی پیش در هتل برگزار و سپس ملی پوشان راهی نهاد ریاست جمهوری شدند.

آنها  با لباس فرم خود کت و شلوار سرمه‌ای، پیراهن سفید و کفش سرمه‌ای با زیره سفید از میان جمعیت گذشتند و با بوسیدن قرآن وارد اتوبوس شدند. کمی بعد نبی نایب رییس فدراسیون از آنها خواست به مقابل در برگردند تا حداقل حضورشان در این مراسم نصفه و نیمه حالت رسمی تری به خود بگیرد.

1763049

بعد از تلاوت قرآن، مادر شهیدان خالقی نیز دقایقی برای ملی پوشان صحبت کرد. سپس اعضای تیم ملی از زیر قرآن رد شده و در حالی که کارکنان هتل المپیک نیز برای آنها اسپند دود کرده بودند، سوار اتوبوس شدند. کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی نیز آخرین نفری بود که سوار اتوبوس شد.

1763053

در این مراسم اصولی، افشاریان و نبی از فدراسیون حضور داشتند. همچنین پرهیزکار، دبیرکل و فروردین، رئیس فراکسیون ورزش نیز حضور داشتند. فروردین نیز در صحبتی کوتاه با اعضای تیم ملی در مراسم بدرقه از آنها خواست تا نهایت تلاش خود را برای موفقیت  تیم ملی انجام دهند چرا که چشم یک ملت به اعضای این تیم است.

طی ادوار گذشته معمولا شاهد حضور رئیس جمهور در مراسم بدرقه بازیکنان تیم ملی بودیم ولی این بار اعضای تیم ملی پیش از ترک ایران، سوار بر اتوبوس شده و راهی نهاد ریاست جمهوری شدند. جالب اینجاست که با توجه به زمان این کار، در مسیر به اعضای تیم ساندویچ داده شد!

1763054
1763055

دیدگاه‌ها