کد خبر : 1853500 | 23 آبان 1401 ساعت 14:58 | 10.5K بازدید | 10 دیدگاه

پیش‌بینی لواندوفسکی: اینتر به مراحل بالا می‌رسد

روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا، معتقد است اینتر می تواند حداقل به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

پیش‌بینی لواندوفسکی: اینتر به مراحل بالا می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به نظر می رسید بارسلونا در کنار بایرن مونیخ بخت های نخست صعود از مرحله گروهی باشند، اینتر بالاتر از باشگاه اسپانیایی قرار گرفته و به این مهم دست یافت. روبرت لواندوفسکی، مهاجم 34 ساله بارسلونا، به تمجید از عملکرد دو تیم پرافتخار شهر میلان پرداخته و مدعی شد آنها در سال های اخیر به شدت پیشرفت کرده اند.

1763082

روبرت لواندوفسکی گفت: "اینتر از نظر دفاعی بسیار خوب است و حداقل می تواند به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در این فصل برسد. سپس دیگر همه چیز به قرعه کشی بستگی دارد، ممکن است برخی از تیم های بزرگ حذف شوند و بنابراین شاید اینتر حتی به دور بعدی و نیمه نهایی این فصل نیز راه پیدا کند.

میلان و اینتر در سال های اخیر در حال طی روند صعودی و پیشرفت  بوده اند. البته در این میان شاید یوونتوس در این فصل مشکلات بیشتری داشته است. اما وقتی عملکرد تیم هایی مانند میلان و اینتر را با شرایط آنها در پنج سال گذشته مقایسه کنید، می بینید که جهش بزرگی از نظر کیفیت صورت گرفته است. این اتفاق حتی در مورد رم که فصل گذشته فاتح لیگ کنفرانس شده و اکنون در لیگ اروپا حضور دارد، نیز رخ داده و حالا جالوروسی تیمی خطرناک است. آنها سخت تلاش کرده اند تا بعد از سال ها پیشرفت کرده و به مسیر درست برگردند."

دیدگاه‌ها